جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

ایرانسل VS مخابرات!

۵ ۴

دارم از سایت ۹۸‌ها یه نرم افزار ۴.۵ گیگابایتی رو به صورت پارت‌های ۱.۵ گیگابایتی دانلود میکنم. ۳ گیگابایتشو با اینترنت ایرانسل توی کمتر از ۱۰ دقیقه دانلود کردم و اون یک و نیم گیگابایت بقیه که زدم با اینترنت مخابرات دانلود شه، هنوز ۴۵ دقیقه دیگه باید صبر کنم! زیباست... تازه ادعای ۱۶ مگابیتم داره!

مهدیار (مترسک)
۰۲ شهریور ۲۲:۵۲

مراقب باش اینو عیسی زارع‌پور نبینه! چون یهو گوشیشو از جیب درمیاره، یه اسپید تست تخیلی برات رو می‌کنه میگه دخترهٔ سیاه‌نمای غرب‌زده، ببین چقدر سرعت خوبه! می‌شه خیلی راحت باهاش یه پی‌دی‌اف دانلود کرد، البته ۵ دقیقه‌ای!

پاسخ :
وای :))
هیچ وقت فکر نمیکردم اینو بگم ولی دلم برای جهرمی تنگ شده :))))
راوی ◔◡◔
۰۳ شهریور ۲۰:۵۲

تو بهترین حالت 16 مگابیت، 2مگابایت بهتون سرعت میده.

بهترینا... ساییدنمون با این نت و زیرساخت.

به امید پرواز و رفتن و برنگشتن

پاسخ :
فکر کنم همین ۲ هم نبود :))
من مهاجرت دوست ندارم، به امید مردن هر چی مسیول بی کفایته و جایگزین شدنشون با آدم حسابی.
مهدیار (مترسک)
۰۴ شهریور ۱۹:۰۴

اونم یکی مثل همینه، نه بهتره نه بدتر!

پاسخ :
درسته ولی اون موقع وضع نت مخابرات نسبت به الان خیلی بهتر بود
مهدیار (مترسک)
۰۵ شهریور ۰۸:۴۸

همون زمان هم می‌گفتیم زمان نفر قبلی (واعظی) وضع نت بهتر بود! فقط یادمون میره وگرنه تا بوده همین بوده که هر کی اومده گفتیم خدا پدر قبلی رو بیامرزه!

#ایناس_که_بده

پاسخ :
من واعظی رو دیگه یادم نیست :))
ولی جدی وضع نت مخابرات برای ما خیلی بهتر بود یه فایل ۲ گیگابایتی رو توی ۱۰ دقیقه آپلود میکرد و توی ۵ دقیقه نهایت ۷ دقیقه دانلود میکرد ولی الان فایل یک و نیم گیگابایتی رو کلی طولش داد.
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان