جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

تف سر بالا

۴ ۵

کلی نق دارم ولی حس میکنم گفتن‌شون تف سر بالاست... ولی کاش میشد آدما خانواده‌هاشون رو عوض کنن.

امیررضا زرندی
۰۴ مهر ۲۲:۲۴

نسبت به خونواده گارد نگیر

چشم رو بگو ولی کار خودتو انجام بده، منم قبلاً مشکل مشابه داشتم🤦🏻‍♂️

پاسخ :
باهاشون اصلا بحث ندارم :)) مشکل من چیزهاییه که اصلا قابل بیان و تصور برای بقیه نیست...
زمر 53
۰۵ مهر ۰۹:۴۰

برای من بلاگ جای غر زدنه اصلا

اگر اینجا هم نتونم سربالا تف کنم کجا بکنم؟

پاسخ :
برای منم جای غر زدنه
ولی واقعا گفتن بعضی حرفا توی یه محیط عمومی عین وبلاگ؟ نمیدونم ترسناکه برام
یاسمن گلی :)
۰۵ مهر ۱۰:۵۳

ای کاش میشد واقعاااا . مشکل منم هست.

پاسخ :
هعی...
از وقتی یادمه، دو تا آرزو بیشتر نداشتم...
اولیش سلامتی و دومیش خانواده نرماله ولی به هیچکدوم نرسیدم.
یاسمن گلی :)
۰۶ مهر ۰۰:۲۵

امیدوارم به زودی سلامتیت رو به دست بیاری دختر زیبا. 

واژه ی خانواده ، پدر و مادر ، هزاران بار معنایی به دوش میکشن اما در واقعیت انگار این واژه ها برامون معنی و مفهوم اصلیشون رو نمیدن و انگار کلا رنگ باختن .

من امروز متوجه شدم بخاطر همون پدر و مادری که من و تو امروز داریم مینالیم از پیشمون از دنیای ما رخت بست و رفت و کلی حال بد و خاطره ی بد برای من و بقیه دوست هاش به جا موند . 

اگر حوصله شو داشتی اخرین پست وبلاگم یعنی خانم سعادت رو بخون.

پاسخ :
ممنونم.
در واقع مشکل اینه که هر کسی که توانایی تولیدمثل داره و یکی رو وارد دنیا میکنه نباید اسمشو بذارن پدر و مادر... یه سریا صرفا یه دستگاه تولید مثلین...
متاسفم، خدا بیامرزتش... حتما میخونم.
حامد سپهر
۰۷ مهر ۰۸:۰۳

اگه قبول کنیم اونا هم قربانیِ پدر مادری هستن که تربیتشون کرده و اینجوری بارشون آورده شاید کمتر در موردشون گارد بگیریم و باهاش کنار بیاییم

پاسخ :
مشکل اینه که بابابزرگ مامان بزرگم اینجوری نبودن و حتی توی بزرگسالی در واقع وقتی بابام بالای ۴۰ سال سن داشت بارها هر دو بهش گفتن با دختر اینجوری رفتار نمیکنن آدم باش ولی کو گوش شنوا؟ :))
کار رو به جایی رسونده که اعتماد ندارم وقتی بچه دار شدم، بچه‌ام رو باهاش تنها بذارم... یه وقت صدمات جبران ناپذیری به روح و جسمش میزنه.
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان