جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

آب قند لطفا

۲ ۱۱
من میگفتم کی میاد وبلاگ من؟ چرا باید الکی لینک کسب درآمد اینترنتی بذارم؟ ولی با اینکه امروز تعداد کمی بازدید کننده داشتم رفتم توی پنل کسب و کار اینترنتیم دیدم وااای فروش داشتم از وبلاگم هر کسی بودی دستت درد نکنه انقدری که با خرید تو ذوق کردم با کادوی تولد دو میلیونیم ذوق نکردم! بهترین کادوی روز دختر امسالم شد چون کلی ذوق کردم بابتش هر کسی بودی یک دنیا متشکرم ازت (امیدوارم بخونی)
میشه بقیه‌ام الگو بگیرید خرید کنید؟ ببینید چقدر ذوق کردم! دلتون میاد ذوق نکنم؟

قیافه و حال الان من به روایت تصویر
منتظر ....
۲۴ تیر ۱۵:۱۹
روزت مبارک 
حالا یکمی آروم باش ((((((((:
خخخ
پاسخ :
روز تو هم مبارک
سعی میکنم :)) 
مسـ ـتور
۲۴ تیر ۱۹:۴۲
خدا خیرش بده، خواهرمو خوشحال کرد (((:
حالا دقیقا از کجا خرید کرده؟!
پاسخ :
دقیقا
بزن رو لینک اول یه سری توضیحاته تهش یه چیزیه که خریدنیه :دی
چارلی ‌‌‌
۲۵ تیر ۰۰:۱۰
خب چه کاریه، مبلغ رو مستقیم به خودتون بدیم که خوشحال‌تر میشین :))))
پاسخ :
نه خب :دی این در اصل واسه من نیست :) واسه کسیه که برام مهمه
رستاک :)
۲۵ تیر ۰۱:۱۳
دوتا لیوان کافیه؟
پاسخ :
بله
صـــا لــحـــه
۲۵ تیر ۰۲:۵۲
سلام چوگو جون
آخرش نفهمیدم چی بود این پکیج!؟
پاسخ :
سلام عزیزم
رفتی توی لینک و خوندیش؟ 
حوا ...
۲۵ تیر ۰۷:۰۷
وای نگاه چه گوگولی شده :)))
پاسخ :
:) باید از چارلی تشکر کرد :دی
من خودم داشتم تلاش میکردم ولی خب بلد نیستم از این کارا :دی
حالا هر چی فلانیم بگه که استعداد داری :دی هنوز سلیقه چارلی رو برای اینکارا ندارم اول یه زشتوک ساختم :دی
بعد دیگه چارلی اومد خیلی مودبانه گفت زشته :دی گفتم پس خودت بساز اگه وقت داری :دی
تازهههه یکی هم ساخته رنگی رنگی هر وقت حالم خوب شد استفاده کنم :دی تو که ندالی :)) [کودک درونش زنده شده زبان درازی هم میکند] 
آقای مُرَّدَد
۲۵ تیر ۰۹:۴۴
من نفهمیدم :|
پاسخ :
چیز خاصی نیست
من یک لینکی گذاشتم برای فروش یک محصول نتی :)
بعد همینطوری گذاشتم فکر نمیکردم فروش کنم از وبلاگ ولی خب فروش کردم اونم همون چند دقیقه اول و خب بسی خوشحال شدم :) 
صـــا لــحـــه
۲۵ تیر ۱۰:۴۸
لینک رو دیدم ولی محصول رو ندیدم. اصلا نفهمیدم چیه.
خودت یه توضیح مختصر مفید بده شاید مشتری شدیم :)
پاسخ :
باشه میام خصوصی میگم :)
حوا ...
۲۵ تیر ۱۱:۰۶
چارلی‌مون خیلی هنرمنده :)
پاسخ :
خیلی
هم هنرمنده
هم خسیس نیست و مهربونه 
حوا ...
۲۵ تیر ۱۱:۰۷
بله خیلی :)
پاسخ :
:)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان