جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

آتو نباید داد

۲ ۸
چطوری بعضی‌ها توانایی دارند از شما یک آتو یعنی چیزی به کوچکی ۱۸-۱۰ بگیرند و به ترا یعنی چیزی به بزرگی ۱۰۱۲ تبدیل کنند؟ من جواب این سوال می‌فهمیدم یکی از معماهای زندگیم حل می‌شد!
نکته۱: این پست صرفا برای بخاطر سپردن ارقام آتو و ترا نوشته شده و اتفاق خاصی نیفتاده است!
نکته۲: درس خر است. امتحان گاو است. مسئولین رسیدگی کنند...
چوگویک به روایت تصویر!

رضا `پسر از جنس پدر`
۲۶ خرداد ۲۰:۱۷
موفق این نظریه جدیدت هستم . با نکته دوم هم موافقم قبولی باشو برو
پاسخ :
موفق؟‌ یا موافق؟ :)
ان شاء الله قبولم
فاطمه سین
۲۶ خرداد ۲۰:۲۸
چون اساسا آدم هایی هستن که به تو حسادت می ورزند و دلشان می خواهد با این کار ها کمی احساس بدشان را کمتر کنند
پاسخ :
تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم
رضا `پسر از جنس پدر`
۲۶ خرداد ۲۱:۰۹
ببخشید موافق هستم :)
پاسخ :
خواهش میکنم :) 
رنگارنگ :)
۲۶ خرداد ۲۲:۳۹
فقط نکته 2 ! :)))
پاسخ :
والا خب 
فاطمه سین
۲۷ خرداد ۰۳:۰۱
چوگویک جان نمی دونم پست آخرم رو خوندی یا نه ولی امروز در مورد همون داشتم با خواهرام صحبت می کردم
خواهر بزرگترم که روان شناسی هم خونده می گه اینجور آدما به خاطرحسودی توشون عقده حقارت شکل گرفته ووقتی که به نحوی بهت ضربه می زنن اون عقده حقارته اروم می گیره. به این فکر کن که تو چقدر خوبی که باعث همچین اتفاقی شدی❤
پاسخ :
:) الان خوندم عزیزم 
با خواهرت موافقم :)
چشم البته که چیزی نشده :) 
هلما ...
۲۷ خرداد ۱۰:۰۶
میگن استعدادها تو محدودیت و فشار شکوفا اینه ها :)
پاسخ :
:)) الان چه استعدادی تو چه محدودیتی شکوفا شده؟ :) 
هلما ...
۲۷ خرداد ۱۰:۵۵
ترا رو یا گرفتی :))
پاسخ :
عاره :)) 
پســــــــــــــــــــــــر روزگــــــــــــــــــــار
۲۷ خرداد ۲۰:۱۶
مسئولین وقت رسیدگی ندارن متاسفانه
باید سوخت و ساخت ...
پاسخ :
لعنتیا فقط وقت فوتبال دیدن و افطاری دادن دارن 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان