جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

آخ جون اذان!

۲ ۱۳
من از اون دسته از شکموهایی هستم که وقتی روزه میگیرم وقتی اذان مغرب رو میگن انگار بهم دنیا رو دادن عید فطر هم نگم براتون اصلا خود بهشت به روم باز میشه! حالا این یک بخش از داستان عید بخش دیگه اینکه چون عید میشه میرم سراغ کارهایی که من بهشون میگم بکش و خوشگلم کن ولی خب اکثر زن‌ها و دخترها راحت انجام میدن اما اگه به من باشه همین مناسبتی هم انجامش نمیدم و اون هم چیزی نیست جز برداشتن ابرو! یعنی برای من واقعا شکنجه است...
امروز به مناسبت عید هم با هر کسی که قهر بودم یا دعوا داشتم صلح کردم و خب الان خوشحال و شاد و خندانم.
امیدوارم شما هم عیدیه یک تغییر مثبتی بدین به زندگی‌تون و اینجوری نباشه که براتون هیچ فرقی نکنه چون واقعا حیفه و آدم باید دنبال بهانه‌های ریز و درشت باشه برای بهتر شدن.
+ چه باحال تولد قمری وبلاگمه یادم نبود اومد کلمه کلیدی بزنم یادم اومد!
چارلی ‌‌‌
۱۵ خرداد ۱۸:۴۸
عیدتون مبارک باشه :)
همینطوری خوشحال و شاد و خندون باشین همیشه :)
پاسخ :
به به از این وراااا
عید تو هم مبارک داداش کوچولو 
ممنونم تو هم همیشه خوشحال و شاد و آروم باشی
علی ...
۱۵ خرداد ۱۹:۳۰
عیدت مبارک:)
شکمو بودن هم دنیای خودشو داره و اون رو فقط شکموها درک می‌کنند.
و من شکمو نیستم.
بله، من جدیدم دوباره متولد شد.
پاسخ :
عید شمام مبارک
واقعا همینطوره ما شکموها رو فقط خودمون درک میکنیم :))
خوش شانسید
:)
حوا ...
۱۵ خرداد ۲۰:۱۹
پس خیلی مبارک :)
پاسخ :
خیلی ممنون
جناب قدح
۱۵ خرداد ۲۱:۱۶
سلام :)
مبارک باشه
تولد قمری وبلاگ ؟:)
پاسخ :
سلام
ممنونم
بله
شمیم ..
۱۵ خرداد ۲۲:۰۲
ابرو برداشتن دردناک ترین حسِ دنیاس..
پاسخ :
فکر کنم فقط تعداد کمی هستیم که اینو میگیم 😭
مِلوچِک .
۱۵ خرداد ۲۲:۱۱
ما که از عید فقط تعطیل بودنش رو فهمیدیم😐
پاسخ :
اااع چه بد 
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۵ خرداد ۲۲:۳۷
سلام
تبریک میگم
عید تون هم مبارک باشه :)
پاسخ :
سلام ممنونم
عید شمام مبارک 
حامد احمدی
۱۶ خرداد ۰۰:۴۵
شما با کسی که باهاش قهری مگر در جنگی که به صلح رسیدی؟!
و جدا از شوخی، آفرین به تو که به صلح رسیدی. اما من همچنان مغرورم.
خدا کمکم کنه..
پاسخ :
قهر داریم تا قهر بعضی.وقتا قهرم موجب غضبمم میشه
خوب نیست 
ان شاء الله که خدا کمک‌تون میکنه 
فاطمہ. ح جیمی
۱۶ خرداد ۰۰:۴۸
سلام عیدت مبارک :) 
منم آخرای ماه رمضانِ امسال از همون دسته آدم ها بودم که ساعت ۶,۷ انتظار اذان رو میکشم 😁 
طاعات و عباداتت قبول باشه 
تولد وبلاگت هم مبارک 
پاسخ :
سلام عزیزم عید تو هم مبارک
از بس طاقت فرسا بود
ممنونم :) برای تو هم قبول باشه عزیزم
ممنون
BooM BooM
۱۶ خرداد ۰۳:۵۳
:))))
عیدتون مبارک
تولد وبلاگتون هم مبارک باشه
پاسخ :
عید شمام مبارک و ممنون 
هاتف ..
۱۶ خرداد ۰۷:۲۸
عیدت مبارک
پاسخ :
ممنونم عید شمام مبارک
MIS _REIHANE
۱۶ خرداد ۰۷:۴۳
عیدت مبارک!
حقیقتش من همه یعیدو خاب بودم.به طوری ک بلند شدم و روی تخت نشستم و به این فکرکردم که چرا.
از امروز استارت خوردنو میزنم دیگه.باید این 30 روز به یه نحوری حتی با نون و اب جبران بشه!
پاسخ :
ممنونم عید تو هم مبارک
ای خرس قطبی =))
خواهرم خودتو نکشی با آب و غذا
نویسنده عشق
۱۷ خرداد ۱۱:۲۸
بح بح تولد اقای بلاگتون مبارک :|
عید شما نیز مبارک :|
پاسخ :
آقای بلاگ؟! بلاگ من خانومه‌هااا
ممنون 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان