جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

آزادی

۲ ۱۳
حس زندانی‌ جماعتی بهم دست داده که حکمش ابد بوده ولی عفو خورده بهش و آزاد شده! چرا؟ چون قرار بود ترم تابستانی بردارم اما خانواده گفتن شرایط اقتصادی خوب نیست و منم از خدا خواسته گفتم خب نمیرم کلاس فتوشاپ هم نمیرم خودم تمرین می‌کنم با جزوه و نت و همت عالی و کلاس زبان هم نمیرم خودم می‌خونم و تمرین می‌کنم و کلا همه کلاس‌ها به فنا رفتن خیلی زیبا و فقط یک دوره ۴ روزه انستیتوپاستور کلاس دارم و بقیه تابستان خوشحال و شاد و خندان می‌شه به میل خودم برنامه بریزم و هر ساعتی که راحتم و می‌تونم مشغول یادگیری فتوشاپ و زبان بشم.
اصولا قید و بند و کلاس توی فصل گرما برای من یک جور شکنجه است انگاری مرده باشم و خدا به فرشته‌هاش گفته باشه این خیلی حرف گوش نکن بود بفرستید ته جهنم! تازه اگه این حرفی که میگن کسی که مادرش سید هست یک روز در هفته! سید محسوب میشه! چه حرفا جدا! و اینکه حرف بابام بخاطر نفرتش از اعراب نباشه و واقعا سید نباشه توی جهنم برقرار باشه شکنجه بدی میشم هی سرد و گرم میشم آخر میترکم از درون!
یا مثلا در حالت خفیف‌ترش بهم حس کسی دست میده که اسیر کشور دشمن شده فرستادنش اردوگاه کار اجباری و بهش یک کف دست نان کپک زده میدن و اندازه خر هم ازش کار می‌کشن! همچین حس‌های خوبی دارم به کلاس رفتن توی فصل گرما! از بچگی هم متنفر بودم تابستان برم کلاس و ترجیح میدادم تو کوچه بازی کنم یا اگه خیلی میخوان بهم زور بگن فقط کلاس شنا مورد قبولم بود!
خلاصه که دارم از آزادیم لذت می‌برم و به تابستان جان و سفرهاش سلام عرض می‌کنم. شاید بگین وضع اقتصادی خوب نیست چه سفری؟ شما باید با من بیای سفر تا ببینی میشه چقدر کم‌خرج سفر رفت! کلا سفرهای من شامل یک کوله پشتی بار و بندیل میشه و چون اهل این نیستم که بگم اینجا غذا نمیخورم یا تو چادر و ماشین نمیخوابم! خیلی راحت میشه سفر کرد شده همین امسال سفر یک روزه رفتم بعد دیدم ارزش نداره هزینه هتل بدم شب تو ماشین خوابیدم! اساسا سخت نمیگرم شما هم سخت نگیرید!
حوا ...
۰۳ تیر ۱۸:۵۸
منم سخت نمی‌گیرم ولی مامانِ فوق‌العاده سخت‌گیری دارم -_-
پاسخ :
من مامانم اینجوری نیست ولی عمه ام خیلی سخت گیره میگه حتما هتل پنج ستاره و فلان و بیسار :)) بابامم میگه خودم باشم مشکلی نیست زن و بچه ام نباید سختی بکشن البته بعد از اعتراض من دیگه کوتاه اومد و قبول کرد من نمیترسم باهاش بعضی جاها برم و شب تو ماشین یا چادر بخوابم :دی ولی هنوز بقیه زن ها رو نمیبره یعنی عمه ام که اصلا و میگه زن بگیرم اونو نمیشه ببریم :))))))))))))))))))) فکر کن زنشو بذاریم دوتایی بریم سفر برگردیم شرحه شرحه میشیم :/
حوا ...
۰۳ تیر ۱۹:۰۹
درود بر عمه خانم :))))
پاسخ :
درود؟ :)) دیوونه کرده ما رو :))
حوا ...
۰۳ تیر ۱۹:۱۵
این از اون درودها بود :)))
پاسخ :
آها :))
رستاک :)
۰۳ تیر ۱۹:۴۵
امان از این وضع اقتصادی!
پاسخ :
واقعا :)
منتظر ....
۰۳ تیر ۲۰:۰۶
انگار اوضاع اقتصادی خیلی هم به ضرر تو نشد (:
منم خیلی سعی میکنم از اون سخت گیرا نباشم یعنی خیلییییییا اما گاهی قشنگ زهرمارم میشه سفر انقدر که بهم سخت میگذره این شرایط، برعکسش همسرم قشنگ مثل خودته ...
پاسخ :
نه :)
کلا من از همه چی استقبال میکنم حتی بی پولی :)
:دی این واسه اینه که تو مفسد فی الارضی :)))))
منتظر ....
۰۳ تیر ۲۰:۱۹
خخخخخ
پاسخ :
همین خخخ گفتنت نشون دهنده مفسد بودنته :))
منتظر ....
۰۳ تیر ۲۰:۲۵
اینجا استیکر نداره وگرنه با استیکر هم نشونش میدادم خخخ
پاسخ :
:))))) از دست رفتی
چارلی ‎‌‌‌
۰۳ تیر ۲۱:۰۹
هرطور نگاه میکنم، با توجه به عنوان وبلاگ شما قبل از این هم آزاد بودین :))
پاسخ :
:)) آزاد بودم ولی این نوع از آزاد
بعدم روباست راست میگه تو چرا نمیری سردرست؟
روُباست ‌‍
۰۳ تیر ۲۱:۲۶
چرا چارلی نمیره سر درسش چن روز به کنکور؟
پاسخ :
سوال قشنگیه :/
چارلی ‎‌‌‌
۰۳ تیر ۲۱:۳۹
به همین سیستم عامل اندروید قسم، همین الان اومدم یه سری :/

+ و تازه رجوع شود به آخرین پست خود روباست خانوم  :)))
پاسخ :
:دی قبولت داریم قسم نمیخواد
چشممم
روُباست ‌‍
۰۳ تیر ۲۲:۱۵
وای عالی بود چارلی :))
با آرزوی موفقیت!
پاسخ :
کلا این پسر توی حاضر جوابی و ایده عالیه
خودتم موفق باشی :)
روُباست ‌‍
۰۳ تیر ۲۲:۱۷
موچکرم :)

پاسخ :
قربان شما
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان