جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

آکواریوم

۲ ۱

خب جونم براتون بگه سری قبلی که اومدم وین کرونا نبود تابستونم بود در نتیجه چی داریم؟ درسته کلی بچه مدرسه‌ای بیکار و ول که دوست دارن بیان آکواریومlaugh اینجوری شد که ما با دیدن صف طولانیش منصرف شدیم و با ذکر چهارتا دونه ماهی که دیدن نداره بیخیالش شدیمlaugh اما امسال به لطف کرونا و البته فصل سرما همه جا خلوته که خب آکواریومم جزیی از همه جاست دیگهcheeky عرضم به حضورتون که اولین و بزرگترین حسنش این بود مادر خانومی بعد دیدن ایگوانا جان از نزدیک فهمید چقدر در اشتباه بوده ایگوانا خیلیم نازه (من خیلی وقته میخوام ایگوانا بخرم همه میگن ترسناکهindecision) خلاصه که کاش عمه گرامی هم بود که ببینه چقدر اینا اگوری پگورین نگه میترسم البته که اوشون متاسفانه از مارمولک و کرم خاکیم میترسه بعد من بگم ایگوانا و مار و تمساح دوست دارم؟ مسلمه با هم کنار نمیایمlaugh حالا دیگه مهم مادر گرامی بود که خوشش بیاد چون وقتی ایگوانا میخرم که برای زندگی نزدیک مادر گرامی باشم و صد البته میخواد بیاد خونه من دیگه باید بتونه بیادlaugh

حامد احمدی
۲۶ آبان ۲۳:۴۱

اصلا داشتن حیوان خانگی را دوست ندارم.

اینکه کار درستی است یا خیر، نمی‌دانم. ولی دوست ندارم.

درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان