جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

ارباب خودم سامبولی بلیکم!

۲ ۴
الان تلویزیون داشت از این دخترهای تغییر کرده رو نشون میداد دختره میگفت با تحقیق فهمیدم که حجاب خوبه و ... جا داره ازت تشکر کنم حسین جانم آخه تو دیدی من تنبلم نمیرم خودم کتاب بخونم عمرا برم تحقیق کنم بهم نظر کردی که بتونم دلی پیش برم 
با اینکه به عزادارهات می‌خندیدم فکر می‌کردم احمقن آخه تو هزار و سیصد چهارصد سال پیش مردی یا به قول عزادارهات شهید شدی بعد اینا هنوز جوری گریه می‌کنن انگار همین دیروز باباشون مرده. بعد چی این جماعت معتقدن که شهدا زنده‌ان و پیش خدا روزی میگیرن تو هم که پادشاهی پس جای تو خوبه برای چی گریه‌ می‌کنن؟؟؟ تو هر بلایی سرت اومد خودت خواستی همین جماعت ملا همینا که دوست دارن اشک ملتو در بیارن و پول پارو کنن از حماقتشون همینا می‌گن که حتی جنیان گفتن اجازه بده کمکت کنیم تو خودت گفتی نه خودت خواستی با این مدل مثلا مظلومانه بمیری تا مثلا اسلام بمونه
واقعا متشکرم که خودت کاری کردی که وقتی هنوز خداتو خیلی قبول نداشتم نماز برام مسخره بازی بود با زیارت عاشورات آروم بشم با اینکه همچنان نمیفهمیدم چرا برات گریه میکنن اصلا چرا چیزی هست به اسم زیارت عاشورا اصلا چرا آرامش میده..
یادته که اولین بار توی راهیان نور فهمیدم اونی که برات گریه میکنه دیوونه نیست دلم اونجا برای علی‌اصغرت لرزید... میدونی من مهربون‌تر از تو نمیشناسم آخه هیچ وقت نخواستم تلاش کنم بیشتر بدونم بد عادتم کردی کاری کردی توقع کنم بقیه چیزهام خودشون بیان مهرشون رو وارد دل من کنن دلبری کنن تا بخوام دوست‌شون داشته باشم آخه من تنبلم 
ممنونم ازت خیلی باحالی ارباب خودم سامبلی بلیکم ارباب خودم سرتو بالا کن! 

بنت الحسین ...
۲۸ شهریور ۱۹:۵۳
چه خوب!
ان شاالله ثابت قدم باشید :)
پاسخ :
مرسی عزیزم سلامت باشید 
جناب منزوی
۲۹ شهریور ۰۰:۰۵
مارو هم دعا کنید
پاسخ :
حاجت روا شید ان شاء اللّه 
اله سار
۲۹ شهریور ۲۰:۰۸
چه خوبه این چنین ایمانی
پاسخ :
:) 
کامنت تون امیدوارم کرد همیشه فکر میکردم مشکل داره
مهدی صالح پور
۳۱ شهریور ۱۷:۵۰
چی بگه آدم والا.
پاسخ :
هیچی :) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان