جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

از خودشون

۲ ۸

حس می‌کنم از خودشونم چون وقتی هیچ کس نمی‌تونه وارد سایت آموزش مجازی بشه و براش ارور میده من می‌تونم وارد بشم! زیبا نیست؟

کامیار ...
۲۶ فروردين ۱۲:۱۴

اصلا بند پـ... همه جا داره غوغا میکنه:دی

پاسخ :
بشدت :))
احسان ..
۲۶ فروردين ۱۲:۵۶

سلام

خیلی زیباست:)

پاسخ :
سلام خوبین؟
اصلا از زیباییش خودم حیرت زده‌ام 
Alireza z.i
۲۶ فروردين ۱۸:۰۵

باز هم خوبه که به خودت شک کردی. :|

پاسخ :
:)) شک برانگیز بود واقعا
حامد احمدی
۲۶ فروردين ۲۰:۲۵

درس دوست ترین آدم روی زمین.

این خلاصه استاد دانشگاه میشه، بعدشم بعدش هم به بچه‌های ما میده دو و هفتاد و پنج.

 

پاسخ :
وای وای لو رفتم :))) بچه شما اگه اندازه شما باهوش باشه 20 میشه
رحیم فلاحتی
۲۶ فروردين ۲۱:۳۳

فکر کنم سایت رو هک کردید و مدیریت رو دست گرفته اید :))

پاسخ :
هییییچ بعید نیست
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۹ فروردين ۱۶:۲۶

یه بار هم سایت باز نمی‌کرد. من رفتم تو کلاس. استاد هم نبود:| این دیگه خیلی عجیب بود:-))) چون تا استاد خودش وارد نشه برای ما اصولا نباید باز کنه:/

پاسخ :
واسه منم شده :)) به آدم این حس دست میده که سایت رو هک کرده :)))
بانوچـه ⠀
۳۱ فروردين ۲۳:۰۶

بنظر منم یکی از خودشونی :دی

پاسخ :
:)) 
حدیث بانو
۱۸ ارديبهشت ۱۹:۴۹

سلام 🤭

یکی از همکلاسی های ما برعکسه !

وقتی همه میتونن وارد بشن واسه اون ارور میده،وقتی هیچکی نمیتونه وارد بشه اون به راحتی join میشه :-))

پاسخ :
سلام عزیزم
اعجوبه است :))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان