جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

از دانشجویان تهران شمال باید تست سلامت روانی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی بگیرند.

۲ ۸
۱. برگشته میگه وحشی مهربون رو توی راه پله دیدم از ترس سکته زدم عین چی ازش میترسم ولی خیلی دوستش دارم مرد باید اینجوری باشه! این رو که گفت میخواستم بگم ای یابو میگفت که گفته دوستت دارم ها ما میگفتیم کسی رو مغزشو خر گاز نزده پس تو بودی نگران نباش الان میگم بیان با این لباس سفیدها ببرنت.
۲. پنجره رو باز کردیم از بوی تعفن آزمایش ژنتیک خفه نشیم باد زد جعبه لام رو تکون داد یه جوری که انگار داره بای بای میکنه با ما. در گوشش میگم جعبه لاما رو میگه الهام چی؟ میگم جعبه لاما میگه جعبه الهام؟ دارم میترکم از خنده که خودش میفهمه بعد کلاس بهش میگم خوبه استاد نشنید اسمش الهامه!
۳. داریم برمیگردیم بنر زدن که گذشت کنید تا نمیدونم چی چی بشه من خوندم گذشت کلید تا چی چی بشه و داشتم فکر میکردم چه بی معنی که نزدیکتر رسیدیم دیدم کنید بود نه کلید!
خلاصه که چون ما سه تا مشتیم که نمونه خرواریم میگم بد نیست علاوه بر گرفتن تست اعصاب و روان از اساتید، از دانشجویان تهران شمال هم تست سلامت روانی و شنوایی سنجی و بینایی سنجی بگیرن!
سلام
۰۶ آذر ۲۲:۵۷
نظر جالبیه.
بهم سر بزن اگه وقت کردی.
پاسخ :
:|
چشم 
آقای سین
۰۶ آذر ۲۳:۰۹
ایضا از دانشجوهای همه ی واحد های دانشگاه آزاد باید تست بگیرن :)
پاسخ :
و از خودشیفته‌های امیرکبیر :)))) 
مستر صفری
۰۷ آذر ۰۶:۰۰
سلاام
دوست و هم کلاسی های باحال رو خیلی دوست دارم.
دانشگاه من مسخرشم در اورده، میگه فردی اگر آزمون تست اعصاب و روان و... را توی
سایتی که معرفی کردن، انجام ندهد؛ از امتحان پایان ترم محروم خواهد شد.

پاسخ :
سلام
اوهوم خیلی خوبن 
جدی ؟ به نظر من که خوبه :)) گمونم رئیس دانشکده شما منم :)) 
ابوالفضل ...
۰۷ آذر ۱۶:۲۰
از فشار درس‌هاست...
پاسخ :
آره بخدا :((
مستر صفری
۰۷ آذر ۱۹:۳۸
آره:))
بله، من تست رو پر کردم:)
:))
پاسخ :
:دی
نتیجه چی بود؟
مستر صفری
۰۷ آذر ۱۹:۴۰
نتیجه این بود که برو پزشک مرکز موارد نمی دونم چند و چند و چند رو بررسی کن.
این هفته باید ببرمش پیش مشاور دانشگاه و اون هم سؤال پیچم می کند.
پاسخ :
اااع :/
فاقد چی هستین حالا؟ :دی
مستر صفری
۰۷ آذر ۱۹:۵۹
مریضی که خدا نکنه و لی تو این روح و اعتماد به نفسی ها زدم اعتماد به نفسم یکم کمه و زیاد به درس علاقه ندارم
و کلا از بعضی ها خوشم نمیاد و ...
پاسخ :
آها امیدوارم کمک تون کنن :)
مستر صفری
۰۷ آذر ۲۰:۰۹
ان شاء الله:)
پاسخ :
:)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان