جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

از عجایب دانشگاه ما!

۲ ۹

۱.دیروز برق رفت من گوشیمو گذاشتم حالت پرواز تا از حالت پرواز درآوردم استاد آنجل زنگ زد انقدر همزمان که دچار شوک شدم بعد شانس از خونه‌شون زنگ زده بود و من فقط پیش شماره رو دیدم و فکر کردم لی‌لی پوته ولی شکر خدا بخاطر بی‌حوصلگی مثل همیشه جواب ندادم و گرنه که باید ترک تحصیل میکردم!...

۲. پارسال دلم میخواست برم راهیان نور یکی از بچه‌های بسیج حرفی زد که ناراحت شدم و بدون اینکه بهش بگم و بروز بدم منصرف شدم و نرفتم حالا نمیدونم فهمیده یا چی که به زور می‌خواد ببرتم راهیان نور در صورتی که من امسال دلم نمیخواست برم ولی خب اصرارش سبب شد بگم ان شا الله خیره و ثبت نام کنم... ان شاء الله که خیره...

ولی حس می‌کنم نباید امسال می‌رفتم و درست نیست این رفتن با این وضع با این حال...

بعدا نوشت: حاجی کرکام... الان دیدم ایام اعتکاف داریم می‌ریم... دیگه جدی خیره ان شاء الله 

حامد احمدی
۲۴ بهمن ۱۳:۵۷

به سلامتی

پاسخ :
سلامت باشید 
BooM BooM
۲۴ بهمن ۱۷:۵۳

تا حالا راهیان نور نرفتم :/

هر دفعه هم که خواستم برم موضوعی پیش اومده که نشده که برم...

یه زمان خیلی دوست داشتم برم اما.... 

ان شاالله که خیره :)) ببرنتون معتکفتون کنن ههه :)))

پاسخ :
خیلی خوش میگذره :دی
ان شاء الله بری
آره میفهمم مثل پارسال که عمیقا دوست داشتم برم
امسال اما اون حس پارسالی نیست بیشتر تلقینه ... 
ان شاء الله :)) کاش اعتکاف میفتاد توی امتحانات و امتحانات رو مینداختن عقب😂
مانا .
۲۴ بهمن ۱۸:۳۶

دیگه جدی جدی خیر باشه ایشالا :)

پاسخ :
ان شاء الله 
رحیم فلاحتی
۲۴ بهمن ۲۰:۰۸

به سلامتی !

 

منتظر سفرنامه می مانم .

پاسخ :
سلامت باشید
ان شاء الله اگه رفتم و عمری بود مینویسم 
مهدی
۲۴ بهمن ۲۱:۳۴

سلام. از شباهنگ پرسیدم راجع به هولدن کالفیلد که یکساله نیست گفت خبر نداره ولی ممکنه شما خبر داشته باشید. لطفا بگین کجاست. قصد برگشتن نداره؟ 

پاسخ :
سلام والا منم بی‌خبرم از زمر 53 بپرس
مهدی
۲۴ بهمن ۲۳:۱۰

مسخره می کنی؟! 

پاسخ :
نه جدی گفتم! هولدن منو حتی اینستا بلاک کرده و واقعا ازش بی خبرم
اما احتمال داره زمر 53 خبر داشته باشه! 
مهدی
۲۵ بهمن ۲۲:۳۳

رفتم گوگل کردم وبلاگ زمر 53، آیه 53 سوره زمر اومد بالا. الان دارم قرآن ختم می کنم! :| پشیمون شدم اصلا

پاسخ :
پست قبلی کامنت گذاشته :))
زمر 53
۲۶ بهمن ۰۸:۴۶

هولدن صحیح و سلامت هست و به امید خدا همین زودی ها اولین کتابش رو هم منتشر میکنه

لازم به ذکره منم همینقدر ازش با خبرم :-D

قطع ارتباط نکردیم ولی خوب وقتی خودش دوست داره از دنیای بلاگی دور باشه مسلما مزاحمش نمیشم

 

منم چندبار خواستم برم راهیان نور ...

اگر فقط حرف از جبهه و جنگ بود حتما میرفتم

برو اگر خوب بود بگو منم برم سال دیگه

پاسخ :
آخیش راحت شدم :)) مرسی که اومدی کامنت گذاشتی داشت کچلم میکرد
به به اولین کتاب :دی
ببین به نظر من برو با اون بخش سایرش کار نداشته باش
البته اگه مثل دوران دبیرستان که رفتیم باشه فقط درباره جنگ و اینا میگن و زر زیادی نمیزنن :)) ولی بزنن هم من به شخصه گوش نمیدم :/
زمر 53
۲۶ بهمن ۰۹:۴۳

آره یه بار باید تجربه اش کنم

پاسخ :
آره برو به نظرم
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان