جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

از کلت بچه‌ها باید ترسید یا از تهدید آقا ناظم!

۲ ۵
من دقیقا سمت این شخصی که از این به بعد بهش میگم آقای ناظم نمی‌دونم چیه یکسریا میگن از خوبای حراسته یکسریا میگن که یک کادر عادیه که جوگیر شده ولی به نظر من آقا ناظم بامزه و مهربونه که متاسفانه وقتی تهدید میکنه فقط به تهدید ختم نمیشه و عملی میکنه تهدیدشو و در نتیجه به من نیومده که بخوام شاخ بازی در بیارم و هفته اول نرم دانشگاه وی باز از دوشنبه رهسپار دیار علم و دانش میشه تا یک وقت به خشم و غضب آقای ناظم بامزه و مهربون دچار نشه براش همون ناظم بامزه و مهربون که جلوش هی سوتی میده بمونه و بس...
بانوچـ ـه
۱۳ بهمن ۱۱:۴۲
ترم بهمن ماهتون شروع شد یعنی؟
پاسخ :
بله :|
در این حد رو دور تنده دانشگاه ما :|
علیـــــ ََ
۱۳ بهمن ۱۴:۴۸
شما خودتونم رو دور تندین :/

پاسخ :
چطور؟   
علی ...
۱۳ بهمن ۱۹:۴۲
 ناظم دانشگاه بنده، از همون اول توی نخ من بود:)
   ولی چون من خیلی توی راضی نگه داشتنش و دور زدنش مهارت دارم (دو رویی)
      بهش می گم چشم.
        و کار خودمو می کنم:))
                   ولی من از کسی که زیاد تو پام بپیچه خوشم نمی آید
                      به زمین گرم نزنمش، آروم نمی شم
                                  چون اون منو به زمین می زنه.
پاسخ :
:|
علیـــــ ََ
۱۳ بهمن ۲۱:۲۲
این جوری که شما 20 تا 20 تا واحد ورمیداری دلیلی به جز رو دور تند بودن نمیتونم براش پیدا کنم :|
پاسخ :
این ترم که 15 تا بیشتر نشد :/
morealess ..
۱۴ بهمن ۲۱:۴۲
عیب نداره، درهای بیشتری از علم به سویتان گشوده میشه((:

+اتفاقا منم چند روزه خوابگاهم|:
پاسخ :
والا تهش دیدیم حسش نیست هیچکس نرفته =)))))))
اااع چه زود :/
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان