جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

الهی العفو

۲ ۸

میگن که شاید همه دانشگاه‌ها رو تا بعد عید تعطیل کنن و به جاش یک ماه بیشتر بریم از اون ور این یعنی من امسال روز تولدم نه تنها پیش مادرم نخواهم بود که دو تا امتحان تخصصی دارم الهی به حق پنج تن اگه چنین شد کل چین با خاک یکسان شه که گند زد به همه برنامه‌ها و اعصاب من! امضا یک پیرزن نق نقو

یکی از اساتید ازم یک کاری خواستن بعد گفتن به علت صرف وقت ازشون هزینه بگیرم یک درصد فکر کنید روم بشه چنین کنم!

فاطمه :)
۰۴ اسفند ۲۲:۵۰

آره دوستای من تا شونزدهم فروردین تعطیل شدن اومدن خونه‌هاشون!

پاسخ :
یزد درس میخوندن؟ :/
تولوخدا بگو یزد درس میخوندن و همه گیر نشده :((
حامد احمدی
۰۴ اسفند ۲۳:۰۴
خدا شما رو برای مامان و استادت حفظ کنه. و برای ما. همیشه انسان ها به اسطوره های امید نیاز دارند..
پاسخ :
ممنونم خدا شما رو هم برای عزیزانتون حفظ کنه و اونا رو برای شما
موافقم :)
/ ضمیر
۰۴ اسفند ۲۳:۲۰

چنین کن. بنده از همین جا  قویا حمایت می‌کنم.

 

+ راستی تو اون پسته سوال پرسیدی ازم و کامنتا رو بستی. یعنی منظورت استفهام انکاری بوده؟ ((:

پاسخ :
باچد ولی سخته :))
من کامنتا رو نبستم :)) شاید قرن‌ها پیش تنظیم کرده باشم که بعد فلان روز بسته شه و اینا بذار چک کنم اتفاقا گفتم چرا غیب شد :/ :))
+ چک کردم یادم نیست کی و چرا :)) زده بودم بعد ده روز دیگه نشه کامنت گذاشت :دی درستش کردم
فاطمه :)
۰۵ اسفند ۰۰:۱۱

نه. دیگه وقتی از کنترل خارج شد یعنی همه گیر.

مراقب خودتون باشین فقط.

پاسخ :
بله همه گیریش که همه گیره ولی خطر مرگش کمه شکر خدا
چشم :)
عرفان ...
۰۵ اسفند ۰۰:۴۱

ما ایرانی ها تعارفی هستیم.

پاسخ :
متاسفانه :))
Weißes Eule
۰۵ اسفند ۱۷:۱۲

کل سیستم کشور کتلت شده بخاطر یه ویروس بی ادب :)))

تاریخ کنکور ارشد هم تغییر دادن حتی...دستشون درد نکنه... :)))

ساعتی هزار بگیر...آدم که تو پول گرفتن نباید تعارف کنه...پولههه پول... :))

پاسخ :
خدا این چینیا نگذره
آره :)) افتاده روز عروسی دوستم کارد بزنی خونش در نمیاد =))
خخخ موافقم 
رحیم فلاحتی
۰۶ اسفند ۰۷:۴۰

امیدوارم بعد از اینکه با خاک یکسان شد آواره هاشون راه نیفتن بیان مترو تهران دستفروشی  :)

پاسخ :
واااای =)))
بانوچـه ⠀
۱۲ اسفند ۱۶:۳۹

دانشگاه رفتن و مدرسه رفتن توی تابستون اونم توی جنوب تبعید به جهنمه.

پاسخ :
دقیقااااااااااا 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان