جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

اندر احوالات تغییرات

۲

علاوه بر باز و بسته کردن کش سر که شبیه تبدیل اینترنت 3G به 4G میمونه بعضی از آهنگام این قدرت رو دارن که منو از E و حتی No internet conection تبدیل کنن به 5G حالا کافیه که شب قبلش مدیتیشن کرده باشم و در نتیجه خوب خوابیده باشم از E تبدیل میشم به نسلی که بشر هنوز نتونسته بهش دست پیدا کنه laugh

من انقدر که ثریا (بانوچه) بنفش دوست داره به بنفش علاقمند شدم و میدونستین رنگ بنفش چه اثرات قشنگ و صد البته ترسناکی داره؟ قشنگ چون به طور کلی بچه خوبیه آرامش بخشه و با دیدنش حس یخ زدن یا گرم شدن نمیگیرید البته بعضی طیفاش حس سردی میدن و بعضیاش گرمی من اون حد وسط مورد علاقه خودم منظورمه که معمولا حسی جز آرامش منتقل نمیکنه ولی میدونستین این بنفش قشنگ یکی از چیزهایی هست که به باز شدن چشم سوم کمک میکنه؟ به نظرتون با توجه به اینکه میگن اگه چشم سوم باز شه ممکنه جن هم ببینید من اصلا نمیخوام این اتفاق بیفته، من رنگ مورد علاقه ام رو شیفت بدم روی یه چیز دیگه؟ مثلا سبز خال خال یشمیlaugh

درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان