جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

اندر احوالات یک چوگویک منتظر

۲ ۱۰
۰. وی در انتظار تغییرات جدید وب دلش آب شد... ولی خب حق میدم به دست اندرکاران تغییر دهنده وب وقت نکنن و اینا
۱. امروز خوب نبودم نرفتم دانشگاه از اونجایی که شعور از جوانک و استاد ساعت بعدش چکه میکنه نیومده بودن دم‌شون هم گرم! 
۲. جذاب فقط اونی که بیشتر از خودت نگرانت میشه و اولویتشی
۳. به ایام منحوس و نکبت‌بار امتحانات میان ترم نزدیک میشیم و وی بابت امتحان شیمی آلی ۱ بشدت مضطرب است پریشب خواب میدید یک عدد بوتان نرمال دنبالش کرده میگه بیا نمودار انرژی من رو بکش و تحلیل کن! از اون ور هم یک عدد ۳-برومو-۲و۴و۵-تری متیل هگزان یا همچین چیزی دنبالم بود میگفت اگه گفتی من کیم؟ اسیر شدیم بخدا!
۴. گزارش نویسی خوبه عشقه ولی دیگه نه هر روز هر روز [موهایش را چنگ زده فرار می‌کند.]
۵. آهنگ خوب سراغ دارید معرفی کنید فقط وجدانا سبک پاپ و سنتی باشه از این سبک‌های عجق وجق رپ و متال و اینا نگید با تشکر.
۶. در آخر جا داره بابت تک تک لحظات این روزها از خدای جان تشکر کنم حتی بابت دیشب و گریه‌هام چون به آرامش و یه خواب آروم منتهی شد.
حوا ...
۱۹ آبان ۱۲:۳۰
خدا از این استادا نصیبِ همه بکنه بلند بگید آمین :| :))
پاسخ :
خخخخ آمیییین
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۹ آبان ۱۳:۲۳
سلام.
استاد ها که همشون سر و ته یه کرباسن. ولی خیلیا دوست دارن کلاس لغو بشه ها. :)

در مورد آهنگ هم که سلیقه ها متفاوته اما پیشنهاد من آهنگ دو برابر شهاب مظفری و نوروز همایون شجریان و mi gente بالوین هست(البته این آخریه قدیمیه محصول 2017 هست). :)

پاسخ :
سلام
نه هیچ وقت هیچ دسته ای از مشاغل رو با یه چوب نزنید ولی خب بله بیشتر دانشجوها از لغو کلاسا خوشحال میشن

ممنون برای آهنگ 
هلما ...
۱۹ آبان ۱۳:۳۶
یه بار با دوستم رفتم سرکلاس شیمی آلی از هرچی شیمی و اتان، متان و بوتان و غیره بود حالم بهم خورد. :| تمام علاقه ام به شیمی که توی دبیرستان فوران میکرد و حتی دانشگاه هم شیمی قبول شدم تو یه لحظه تبدیل به تنفر شده. چیه آخه میخونید، انتگرال و اُرتز پروتز و توانبخشی و تجهیزات خودمونو عشق است. :))
پاسخ :
عزیزممم :))
درس شیرینیه اتفاقا ولی یکم سخته :/
Anne Shirley
۱۹ آبان ۱۵:۱۰
1. خوبی الان؟ 
3. لعنتی ما هر روز امتحان داریم و هرماه هم کارنامه میدن -_- 
اینا رو که ما الان داریم میخونیم. یعنی بعدا باز تو دانشگاه میگن؟ '_' خا دیه چه کاریه الان بخونیم :|| یا چه کاریه اونموقع دوباره بخونیم :/ 
5. چارتار همه‌ی آهنگاش :دی آهنگای ایهام هم خوبه. میمیرم از حامد نیک‌پی و من هستم از بابک جهانبخش
پاسخ :
١. بهترم شکر خدا
٣. الهی بگردم :(
خب نه ببین اینا رو برای یادآوری میگن بعد میرن سراغ چیزهای سخت :/ که میخوای خودکشی کنی :| دلیل گفتنش هم اینه که الان انسانی ها و هنرستانیام اجازه دارن کنکور ریاضی و تجربی بدن :/ ضریب اثر معدل‌شون فرق میکنه
۵. مرسی عزیزم :) 
جناب منزوی
۱۹ آبان ۱۹:۰۲
دمشون گرم :)
ما هم از خدای جان تشکر می کنیم که حال شما رو خوب کردن :)
پاسخ :
:)
اله سار
۱۹ آبان ۲۳:۱۶
این استادا به ما اعتماد ندارن انگار. هی میان ترم میگیرن
عجق وجق ):
پاسخ :
اصلا خیلی زشته کارشون 
آقای سین
۱۹ آبان ۲۳:۱۸
یادش بخیر استاد شیمی آلی ما یک خانم دکتر مهربان بود :)

پاسخ :
خوش به حال‌تون برای ما یه استاد آقای جدی و سختگیره :(
آقای جیم
۲۰ آبان ۰۸:۱۵
http://www.bookcity.org/detail/14845/multimedia/audio
پاسخ :
ممنونم 
ابوالفضل ...
۲۰ آبان ۱۷:۴۴
پوووففف میان‌ترم ...

خوبه که حالت خوبه ⁦👌🏻⁩
پاسخ :
حتی پیف میان ترم :دی
متشکرم
مهدی صالح پور
۲۰ آبان ۲۰:۳۹
الان وب تعییر کرده یا ما هم منتظر باشیم؟! این هدر که الان هست که خیلی خوبه!

+ آلبوم روزبه بمانی خیلی حالش خوبه... توصیه می شود
پاسخ :
منتظر باشید
من خودمم این قالبو دوست دارم ولی قالب جدید تو راهه
مرسی برای معرفی :) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان