جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

اولین دیدار

۲ ۸
امروز برای اولین بار قدم رنجه کردم رفتم پا رو تخم چشم خانم دکتر گذاشتم! اونم چون فهمید من با بقیه فرق دارم! برخلاف گفته‌ها بسیار خوب برخورد کرد و نتیجه اینکه گفت بیخودی فلان آز رو نگیر و فلان کلاس رو فلان جور بگیر تهش این شد که الان از تعداد امتحانات توی یک روزم کم شد خلاصه دستش درد نکنه و گرنه من توی یک روز به شهادت میرسیدم واقعا
بعدم از عجایب دانشگاه ما امروز دفاع داشت یکی بعد یک چیزهایی آورده بود برای جلسه دفاعش که ما با دیدنش فقط ارور ۴۰۴ دادیم... انصافا ساز برای کجای جلسه دفاع‌ استفاده میشه؟ یعنی انقد خوشحال بود که تموم شد راحت شد؟
جناب قدح
۲۱ شهریور ۱۲:۴۹
سلام :)
پاسخ :
سلام
جناب قدح
۲۱ شهریور ۱۲:۴۹
ساز خودش میتونه یه وسیله ی دفاعی باشه :)
پاسخ :
تو دانشکده علوم پایه؟
مگه اینکه باهاش بکوبی تو سر استاد گیج شه :)))))))
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۱ شهریور ۱۲:۵۱
شاید ساز برای خلاصی از پایان نامه و اساتید بی سواد بوده.
:)
پاسخ :
احتمالش هست
tarane fn
۲۱ شهریور ۱۲:۵۹
برای اختتامیه دفاع عالیه اگه بزارن . خداروشکر کارهات ردیف شده 
پاسخ :
دانشگاه ما حراستش از همه چیزش اوکی‌تره :)) حراست دم در حداقل منو خیلی دوست داره :))
واقعا شکر :)
منتظر ....
۲۱ شهریور ۱۹:۱۲
سلام
عنوانت رو دیدم یه فکر دیگه کردم (:
ان شاالله که خیره (.*
پاسخ :
سلام اتفاقا عمدی بود که اشتباهی فکر کنید :))
ان شا الله
دکتر سین
۲۲ شهریور ۱۰:۱۲
شاید داشته از آخرین فرصت برای گفتن «من ساز دارم» استفاده می‌کرده! :دی
پاسخ :
شاید :) 
مسـ ـتور
۲۲ شهریور ۱۶:۰۸
خب ساز آورد، نزد براتون فیضش رو ببرین؟!
پاسخ :
نمی‌دونم من اومدن دنبالم رفتم
حامد سپهر
۲۲ شهریور ۱۸:۱۱
حالا مگه ایرادی داره آخر جلسه دفاعش یه دلنگ و دلونگی راه بندازه:))
پاسخ :
به نظر من نه ولی چون محرمه گفتم شاید بهش گیر بدن خب! 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان