جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

اگر کارت واکسن دیجیتال کرونامون مشکل داشت چه کنیم؟

۲ ۲

خدا نصیب گرگ بیابونم نکنه انصافا اما چندتا نکته مهم اول اینکه اگه هنوز واکسن نزدین حتما حواستون باشه توی اون بخش بارکد واکسن، براتون بارکد رو بنویسن اینجوری اگه مشکلی پیش بیاد توی جیک ثانیه قابل رفع و حله اما اگه ننویسن عین من به فنا میرید و خدا صبرتون بده بعد از حدود ۱۷ روز حرص خوردن بالاخره دیشب پدرم گفت زنگ بزن ۱۹۰ بلکه شاید اونا بدونن چه خاکی مناسبه بریزی توی سرت بعد شاید باورتون نشه ولی ۱۱ شب زنگ زدم ۱۹۰ و یه آقایی در کمال خوشرویی پاسخگو بود یه شماره داد گفت فردا ۹ صبح به بعد بهش زنگ بزن منم فردا ۹ صبح به بعد بهش زنگ زدم و جواب نداد هی زنگ هی زنگ هی بی جواب خلاصه دوباره زنگ زدم ۱۹۰ گفتم چی شده و بهم یه شماره جدید دادن باز هی زنگ هی زنگ باز کسی جواب نداد دوباره زنگ زدم ۱۹۰ این سری به جای شماره مرکز بهداشت شمال تهران بهم شماره بخش IT خود وزارت بهداشت رو دادن و در اینجا بود که فهمیدم حتی توی صفای الکترونیکی هم میشه بزنی تو صف! میگین یعنی چی؟ یعنی اینکه زنگ که زدم گفت شما نفر اول در صف انتظار هستید بعد از ۳۰ ثانیه یهو گفت شما نفر دوم صف انتظار هستید و من انقد جا خوردم و خندیدم که نمیدونم لپم خورد تلفن قطع شد یا خودش بعد این حرکت خجالت کشید قطع کرد؟ به هر حال که قطع شد تماس دوباره زنگ زدم این بار بدون اینکه حرفی بزنه باز قطع کرد دیگه ارور داده بودم که بابا گفت از خونه زنگ بزن شاید با موبایل زنگ میزنی آنتن گوشیت مشکل داره دیگه زنگ زدم و بالاخره به بخش IT وزارت بهداشت وصل شدم و گفتن باید زنگ بزنی به فلان شماره و من الهی العفو گویان زنگ زدم به شماره جدید و باز کسی جواب نداد و در نهایت سرچ کردم دیدم اااع این شمال تهران که بغل گوشمون توی سیدخندانه و اسمش الکی شمال تهرانه و تا ۲ هم که هستن دیگه با سرعت نور حاضر شدم رفتم اونجا گفتم مشکلمو گفتن برو پیش خانوم اکبری، خانوم اکبری نگو بلا بگو بهش که گفتم چی شده گفت امان از این مراکز واکسیناسیون کار بلد نیستن بعد دید کد هم ننوشتن برام گفت اینجوری خیلی طول میکشه برو همون ساعی بگو برات یه کد واکسن رد کنن دیگه خلاصه که رفتم ساعی و گفتم اینجوری گفتن لطفا درست کنین نهایتش این که بخاطر اینکه سایت ارور ۲۸ روز میداد تاریخ جعلی زدیم از اون ورم بارکد یه واکسن رو برداشتن و یه دوز ازشو ریختن دور و بالاخره کارت من درست شد

خلاصه کلام اینکه اگه عجله دارید حضوری برید جایی که واکسنتون رو اشتباه زدن اگه عجله ندارید از سایت اقدام کنین بهتون میگه حداکثر ۲ هفته ولی در واقع خانوم اکبری گفت ممکنه ۱ ماه بیشترم طول بکشه همونطوری که برای منم بعد ۱۷ روز از طریق سایت درست نشده بود و دیگه حضوری رفتم حلش کردم موضوع رو اما اگر عجله دارید صافتقیم برید مرکز واکسیناسیونی که سوتی داده اگه هم ارور داد گفت ۲۸ روز از دوز بیسار نگذشته بگید تاریخو بکش عقب یا اون یکیو بده جلو بسته به دوزی که سوتی دادن داره خلاصه که اینجوری 

احسان ..
۰۶ آبان ۰۶:۳۸

سلام

این بارکد مهمه بنظرم که تو مراکز واکسیناسیون جدی نمیگرن

من خودم این بلا سرم اومد

بارکد دو تا واکسن دیگه رو برام تو سامانه ثبت کردن

یه دوز واکسن رو ریختن دور؟

آخه برای چی؟ 

هر دوزش 9 دلار قیمتشه

برای چی اسراف میکنن؟

پاسخ :
سلام 
خیلی هم مهمه ولی متاسفانه اکثر مراکز جدی نمیگیرن
ای بابا الان بارکد اشتباه ثبت کردن چی میشه؟
بله یه دوز رو نمیشد به کسی تزریق کنن باید میریختن دور
بخاطر اینکه اگه می‌خواستن اون رو به یکی دیگه بزنن باید باز یه بارکد دیگه میدادن
درستش این بود که میرفتن اسناد روزی که من واکسن زدمو میاوردن 
از روی اون کد واکسنمو در میاوردن ولی گفتن اینجا نیست!
بعدم من عجله داشتم دیگه دلش سوخت خواست کار من راه بیفته که برای دیدن مادرم به مشکل نخورم
Maryam mariyana
۰۸ آبان ۱۴:۱۵

سلام 

ای وای مردم تا قبل واکسن چقدرها مردن 😭اون وقت الان که واکسن هست به خاطر گیج بازیاشون میریزن بیرون؟

گریه های فامیلمون از جلو چشمام رد شد با 70% درگیری فوت کرد دخترش گوشه گیر شده با هیچکس حرف نمیزنه خیره میشه یه گوشه دختر شاد و پر انرژی و شاغل

اعصابم خورد شد 

پاسخ :
سلام
واقعا نمیدونم چی بگم...
خدا بهشون صبر بده واقعا خیلی سخته
خود مام قبل اومدن واکسن چندتا از جوان‌های فامیل رو از دست دادیم... یکیشون یه بچه دبستانی داشت ‌:(
ان شاء الله میگذره این روزهام
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان