جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

اگه اخراج شدم بدانید و آگاه باشید

۲ ۱۲
روز دانشجو مبارک آقا اگه من اخراج شدم از دانشگاه بدانید که سر تریبون آزاد روز یکشنبه است که با تأخیر به مناسبت روز دانشجو برگزار میشه البته هم شاید نرم پشت تریبون از بس که همه گفتن نکن این کار رو ولی اگه برم یقیناً با طنز سیاه خودم از روی مسئولین رد میشم به جز آموزش جان عزیز که حتی تارزان غیرتی هم حق نداره بهش بگه بالا چشمت ابرو موجود داری!
+ به قول یکی یکسری جوش زدم که تنها توجیه چنین جوش‌هایی میتونه عروسی خودم باشه!
جناب قدح
۱۶ آذر ۱۳:۱۸
سلام :)
روزت مبارک
پاسخ :
سلام
ممنونم
مستر صفری
۱۶ آذر ۱۳:۳۱
سلاام
روزمون مباااااااارررررک:)))))
  ان شا الله اجرات خوب از آب در آید:))
         من هم بدم نمی آید از این تریبون ها اجرا کنم
                         ولی می دونم، همینطور که الان فحش خوری هام زیاده، فحش خوری هام زیادترم بشن
عشق خودمونیم نه مردم.
پاسخ :
سلام ممنونم
من از بچگی یکسره پای اعتراض و میکروفون و گزارش بودم :)) بخصوص گزارش ورزشی البته بگذریم که توی گزارش کردن خیابانی رو میذارم جیبم توی میزان سوتی :دی
مِلوچِک .
۱۶ آذر ۱۳:۳۵
نکنید از این کارها:)
ما کردیم و باعث رفاقت بیشترمون با مسئولین شد،ولی رسیدم جایی که دیدم بنده خداها چه قدر دارن زحمت میکشن و باعث کاستی ها فقط کمبود ها و محدپدیت هاشونه
اونوقته که پشیمون میشید از این حرفایی که میخواد بزنید😐
پاسخ :
نه یکسری‌هاش واقعا به محدودیت ربطی نداره تحقیق کردیم :)
من اساسا توی این جور جاها حرفی رو بی تحقیق نمیزنم 
سجل ...
۱۶ آذر ۱۳:۳۷
منم دعوتم دیگه نه؟ D:
پاسخ :
:)) آره سر راهت یه دوماد خوب بیار :دی
اله سار
۱۶ آذر ۱۳:۵۱
سلام مبارک باشه ستاره دار نشی (:
پاسخ :
سلام ممنونم 
ستاره دار؟ بدم نیست :))
ستاره دار ماه دار خورشید دار :)) اصلا اخراج فقط بعدش ترتیب اثر بدن :/ مرسی اه
اله سار
۱۶ آذر ۱۴:۰۰
((((:
پاسخ :
والا بخدا :))
فاطمه م_
۱۶ آذر ۱۷:۳۱
حالا راجع به چی هست تریبون؟ :))
پاسخ :
تریبون آزاده
مشکلات رو میگیم رئیس دانشکده و مسئولینم میان گوش میدن
جناب منزوی
۱۶ آذر ۲۱:۳۳
کلاً با تانک می خواید رد بشید؟ :)
روزتون مبارک :)
پاسخ :
همچین چیزی
ممنونم 
tarane fn
۱۷ آذر ۱۲:۳۲
خب حالا گرد و خاک کردی یا نه ؟ 
پاسخ :
بله حاله عصری میام میگم چی شد 
tarane fn
۱۷ آذر ۱۳:۰۱
منم طوفان کردم دیشب نازم کشیدن حل شد زنده موندن 
پاسخ :
=))))
ابوالفضل ...
۱۷ آذر ۱۶:۵۳
روز دانشجو...
خوشم نمیاد واسش تبریک بگم نمی‌دونم چرا!!!
پاسخ :
چون تبریک نداره که تمامش بدبختیه :/
حوا ...
۱۷ آذر ۲۱:۱۸
دیر رسیدم که :|
پاسخ :
چرا دیر؟
تریبون فرداست
وصیتی نصیحتی داری بوگو
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان