جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

اگه قدرتش رو داشتم من میدونستم و برخی بلاگرها!

۲ ۱۰
من اگه کاره‌ای بودم و میتونستم ملت رو مجبور کنم به هیچ عنوان به برخی از بلاگرها اجازه نمیدادم برن اونم چی با ترکوندن وب! به قول یه زلزله‌ای اینا با پا چک نخوردن! د چه حرکت بی‌ادبانه‌ایه؟
من میم سین پناه رو به عنوان یه بلاگر خیلی دوست داشتم و دارم و وبش رو با ذوق میخوندم الان با اینکه اینستاشو دارم دوست دارم کله‌اش رو بکنم که دیگه توی وبلاگ نمی‌نویسه و اینستاگرام شده محل نوشته‌هاش
توی بیان هم نگم براتون که چقدر از دست بعضیا شاکیم ولی دوست دارم لوموت رو بکشم!
عرفان ...
۲۸ ارديبهشت ۱۳:۲۰
#من_چسبیده_به_بیان😊
پاسخ :
کاش کسایی که من میخونم‌شون همه میچسبیدن به وباشون :(   
هاتف ..
۲۸ ارديبهشت ۱۳:۴۸
کلا رفتن حرکت زشتیه
من هم دامینم رو خریدنی سه ساله تمدید کردم که اگر خواستمم برم پولی که دادم نذاره برم
برای همین . واقعا جیفه
راستی یه لطف می کنی آدرس ایمیلت رو به من بدی؟
پاسخ :
موافقم
خدایا شکرت فقط من خل نیستم =))
منم با همین استدلال پول دادم خیلی کارها رو تا تهش میرم :))
بله برات خصوصی میفرستم
BooM BooM
۲۸ ارديبهشت ۱۵:۰۰
نمیشه چیزی گفت اما هرکسی در هر لحظه از زندگیش سعی میکنه بهترین تصمیم ممکن رو بگیره ولو اینکه بعدش پشیمون هم بشه...
پاسخ :
موافقم که هر کسی سعی میکنه بهترین تصمیم رو بگیره
ولی خب مام میتونیم اعتراض‌مون رو بیان کنیم نق‌مون رو بزنیم :)
شمیم ..
۲۸ ارديبهشت ۲۰:۵۲
خیلی بده به نوشته های یه وبلاگ عادت کنی و هرروز منتظر اپ شدنش باشی و نهایتا حذف بشه:(
پاسخ :
اوهوم حسش واقعا بده :(
BooM BooM
۲۸ ارديبهشت ۲۰:۵۵
:))
پاسخ :
والا تازه اگه از اینا باشه که میشه دیدش آپشن دمپایی هم روی میزه که بزنی تو دهنشون
فاطمه :)
۲۸ ارديبهشت ۲۱:۲۹
بر اعصاب خودت مثلث باش روله :)
ایشون که  رفت نشتر بزنه به روحش...فکر کنم همین حذف وبلاگ اولین ضربه بود..به نظرمن اگه کسی با رفتن حالش بهتر بشه یا حداقل یه تغییر خوب براش اتفاق بیافته خوبه که بره..
پاسخ :
سخته :/
موافقم ولی خب دلم براش تنگ میشه :( 
BooM BooM
۲۸ ارديبهشت ۲۱:۴۰
^_^
اوه اوه... یه وبلاگ حذف کرده دیگه :/ 
نه به خشونت علیه وب نویسان خسته -_-
پاسخ :
=)))
منتظر ....
۲۹ ارديبهشت ۰۰:۰۱
پس برن خدا رو شکر کنن که قدرتش رو نداری خخخخ
پاسخ :
بله :))
صخره نورد
۳۰ ارديبهشت ۲۳:۰۷
چرا انقدر خشن!
پاسخ :
چون که :))
ریحانه ناصری
۰۲ خرداد ۰۳:۴۴
ایول دمت گرم.به شدت از این "رفتنه و پشت سر گذاشتن اول تا اخر خاطرات و خوشی ها" متنفرم! و خداروشکر که خدای متعال طعمش را به من چشاند.تا قدر ادمارو بدونم.ینی باید بدونم.ولی اینکه نمیدونم دیه به پای جهالت!
خلاصه که.مرسی.
پاسخ :
:)
کار خبیثانه‌ایه واقعا
چه میشه کرد با این جهالت .... 
قربانت
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان