جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

اگه یه روزی بخوام زکات علمم رو بدم

۲ ۷
میگن تدریس زکات علمه اگه به مقاطع بالا برسم و از اتفاقات مشابه امروز از ذوق سکته نزنم یقینا برای استادی شیوه استاد استندآپ کمدی‌مون رو در پیش میگیرم مگه داریم استاد جذاب‌تر از استادی که تا ساعت ۲ شب جواب ایمیل میده و رفع اشکال میکنه استاد نیست جواهره این نظر ربطی به قسمت بعد کارش نداره چون واقعا انقدر ذوق کردم نمیتونم بگم و وصفش کنم بعدشم که بگه چون دانشجوی خوبی هستی برات برگه رو صحیح کنه و بشی ۱۹ یعنی تو ۱۹ نشی به زور بهت ۱۹ بده یعنی پرواز کردم از ذوق ... چون حس میکردم خیلی غلط نوشتم و فقط خیالم راحت بود که پاس میشم که اینجوری شد...
محسن حیدری
۱۵ دی ۱۲:۲۰
وبلاگ خوبی دارد :)
پاسخ :
ممنون
فاطمه :)
۱۵ دی ۱۲:۲۵
پس باید بگم خوش بحال دانشجوهات ؛)
پاسخ :
:دی البته باید ببنیم میتونم به عرفان این استاد برسم یا نه =))
شهـــ ـــرزاد
۱۵ دی ۱۲:۲۷
از اون استادای پرانرژی و شاد میشی :)
پاسخ :
:دی
ان شاء الله این استاد هم بسیار شاده =)) این از لقبش هم مشخصه :دی
mohammad safavi
۱۵ دی ۱۴:۲۹
سلام
به یادموندنی اند این استادها:)
پاسخ :
سلام بدجوری
صبورا کرمی🦄
۱۵ دی ۱۵:۰۳
خدا از این دست استاد ها رو زیاد کنه :))
پاسخ :
ان شاء الله =))
ابوالفضل ...
۱۵ دی ۱۵:۱۱
اون سواله نیومد؟! 😁
پاسخ :
واااای نه واااای صبر کنم ویسی که واسه فرنوش حرف زدم بهت بفرستم 
حوا ...
۱۵ دی ۲۰:۱۹
خدا تکثیرشون کنه به مقدارِ زیاد :))
پاسخ :
ان شاء الله 😂😍
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان