جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

اینم شانس مایه!

۱۱ ۵

دقیقا امروز بعد اینکه به دوستم کلی اصرار کردم پاشو بیا خونه ما ببینمت دلم برات تنگ شده آب قطع شد و بعد از پرسیدن از مدیر ساختمان فهمیدم که متاسفانه بخاطر سیل اخیره و منطقه به منطقه دارن قطع میکنن و یه چیزی رو تکه تکه درست میکنن... یا همچین چیزی... خلاصه مجبور شدم زنگ بزنم بگم ببین من هنوز دوست دارم بیای‌ها ولی آب نیست، میخوای بذار بعدا بیا...

یاسمن گلی :)
۲۳ خرداد ۱۹:۵۱

ای بابا . چقدر بد شد 

پاسخ :
خیلی :( 
Nar xes
۲۳ خرداد ۲۰:۰۶

مگه به آب چه ربطی داره؟ من که نفهمیدم:دی

پاسخ :
چون بخاطر شرایط من نمیشه بریم بیرون
بدون آب هم کولر آبی، به جای باد خنک باد گرم میزنه🥲
جدای اون حتی بخواد دستش رو بشوره هم به سختی میفته... 
بعدم ما عادت نداریم فقط چند ساعت پیش هم باشیم، هر وقت میاد باید چند روزی بمونه و گرنه اصلا رفع دلتنگی نمیشه 
یاسی ترین
۲۳ خرداد ۲۱:۳۴

بهش بگو فردا بیاد 🥺🥲

پاسخ :
بیاد نمیشه بمونه، بعدم یه سری مشکلات دیگه هم هست...
بذار آب وصل شه حالا :))
Rire Jana
۲۴ خرداد ۱۰:۰۴

عههه))))':

عب نداره ایشالا ی موقعیت بهتر میاد و کلی خاطره قشنگ میسازید و جبران میشن🥲🥲 

چقدر دلم برای دوستام تنگ شد🥲هعییی

پاسخ :
البته شکر خدا آب رو تقریبا یک صبح وصل کردن بهش پیام دادم قرار شد بیاد :))
Rire Jana
۲۴ خرداد ۱۱:۵۳

بَهههههههه(((((':

پاسخ :
واقعا همینقدر از ته دل و با ذوق بههههه 😁
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان