جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

این بابایی فدات!

۲ ۶
خیلی قدیم‌ها که هنوز نوکیا مدل گوشتکوب کاربرد داشت و من هم یکی داشتم و با ا.م دوست بودم عید قربان یک پیامک داد به این صورت که با @ ببعی کشیده بود و نوشته بود In babaE fadat من خوندم این بابایی فدات و با تعجب گفتم دیووونه من به بابابزرگم میگم بابایی یعنی چی بی ادب؟ که فهمیدم بله ببعی بوده نه بابایی!
حالا تکنولوژی پیشرفت کرده ملت توی تلگرام لعنت الله عکس میدن

serek Khatoon
۳۱ مرداد ۱۵:۴۲
😂😂😂😂😂
عالی بود ...چه دورانی بوداااا...با علائم نگارشی شکلک درست می‌کردیم پیامک می‌دادیم حس شاخی بهمون دست می‌داد...
پاسخ :
:)
پیامک کوتاه رو فارسی می‌دادیم پیامک بلند رو انگلیسی که ارزون تر بشه :)) مخفف سازیا :| :دی پوشه‌های پیامک :)) 
احسان ..
۳۱ مرداد ۱۷:۳۱
درست ترش این باشه گمونم:
in Babaei Fadaat
پاسخ :
نمیدونم :/ اون بی ادب اینجوری نوشته بود خوندم بابایی :)) 
صـــا لــحـــه
۳۱ مرداد ۱۹:۱۴
چقدر توی اون پیامک ها خلاقیت بود... یادش به خیر!
الان توی تلگرام لعنت الله علیه واسه همه چی ایموجی ساختن :)))
پاسخ :
دقیقا :)
بمیره اصلا :((
بانوچـ ـه
۳۱ مرداد ۲۱:۲۸
چقدر اون زمان پیامک فینگلیش مینوشتیم یادش بخیر
پاسخ :
دوران خوبی بود خدایی :) 
tarane fn
۰۱ شهریور ۰۱:۳۳
همین که نمیشد بعدش حذف کنی عالی بود 
پاسخ :
گاهی هم وحشتناک بود
حوا ...
۰۱ شهریور ۰۸:۲۹
خیلی خوب بود :)))
پاسخ :
:) :*
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان