جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

ای داد ای هوار ولمون کنید!

۲ ۸
میگن باز قراره استادها و ساعتا تغییر کنه جا داره بگم وات د فاز؟ خب انتخاب واحد چه کوفتیه خودتون واحد میدادین دیگه! مرسی اه
Anne Shirley
۰۸ مهر ۱۹:۴۹
واقعا فازشون چیه؟؟ :/// 
یکی نیست بگه بابا مردم برا خودشون برنامه دارن و اگه فلان ساعت با فلان استاد برداشتن خا حتما یه دلیلی داشته وگرنه که بر نمیداشتن :/// 
پاسخ :
سکته دادن ما :|
من خل شدم هی پرتال چک میکنم ولیییی خدا رو شکر فعلا خبری نیست
tarane fn
۰۸ مهر ۱۹:۵۵
منم موافقم خودشون برنامه بدن 
پاسخ :
اگه قراره به انتخاب ما گند بزنن بدن بهتره
پریسا سادات ..
۰۸ مهر ۲۰:۰۷
والا
:|
پاسخ :
کشتن‌مون بخدا
شهـــ ـــرزاد
۰۸ مهر ۲۰:۲۹
سیستم دبیرستانی :دی واسه ما که ۴ سال جوابگو بود :)))
پاسخ :
سیستم دانش آموزی
والا واسه ما رو مخ رونده شده
البته فعلا که اساتید من سرجاشونن :)) 
حوا ...
۰۹ مهر ۰۴:۴۱
حرص نخور آبجی :|
پاسخ :
چشم
جناب منزوی
۰۹ مهر ۱۴:۰۱
کلاً ما کشور غافلگیری هستیم، تو هر چیزی ملت رو غافلگیر می کنیم :)
تموم میشه غصه نخورید
پاسخ :
بشدت
نار خاتون
۱۰ مهر ۱۰:۰۴
یکم دیگه تحمل کن دانشگاه کلا تعطیل میشه:))
پاسخ :
فکر نمیکنم :)) ما دانشگاهمون دور از هرج و مرج‌هاست
بانوچـ ـه
۱۰ مهر ۱۹:۴۰
تا فارغ التحصیل بشی از این عجیب تر هم می بینی
پاسخ :
نگوووو
فعلا که برای من همه چی سرجاشه :)) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان