جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

بالاخره!

۲ ۹

از دوران دبستان دقیقش میشه از پنجم دبستان تا به امروز دوستامو می‌دیدم که از بچگی میرن کلاس زبان و فکر میکردم خوش به حالشون حیف من نرفتم و دیگه دیر شده و خجالت می‌کشیدم برم ولی بالاخره رفتم و تعیین سطح دادم و ثبت نام کردم برای شروع زبان باشد که از حالت افتضاح و مسخره‌ی آی ام ا ویندو در بیام!

ولی ناموساً فکر نمیکردم هر سطح هفت ماه و نیم طول بکشه پیر میشم که!

+ شاید یه مدت خیلی خیلی خیلی کم پیدا و شاید ناپیدا بشم خیالتون راحت باشه خوبم و زنده منتهی کوهی از کار سرم ریخته و وقت نمیکنم بیام وبلاگ به این صورت که از شنبه تا سه شنبه هر روز از صبح تا بعد از ظهر دانشگاهم بعد یکشنبه سه شنبه و پنجشنبه باشگاهم و جمعه‌ها کلاس زبانم این وسطاش تایمای خالی هم اگه برسم درس بخونم و وقتی اضافه بیارم میره صرف دیدن دوستان و کارهای یک جایی که دوست ندارم توضیح بدم درباره اون ولی خیلی دوستش دارم و حس باحالیه که شاید بابت این کار یکی از بلاگرها رو بتونم ببینم دیدار یک بلاگر تو محیط رسمی و جدی تجربه واقعا جدیدیه که نداشتم.

خراطین
۲۲ آبان ۱۸:۲۱

سلام ، روزتون بخیر

خواستم براتون نظر بزارم خستگیتون بره چون واقعا مفید بود برام !!

 

با اجازتون اینجارو تو واتس اپ برای دوستم فرستادم

پاسخ :
سلام وقت شمام بخیر
خواهش میکنم
سولویگ .
۲۲ آبان ۱۸:۳۶

از تجربه شخصی خودم می گم، به ساز آموزشگاه نرقص. اینجوری فقط وقتت رو تلف می کنی، چون آموزشگاه فقط دنبال پوله.

پاسخ :
من واسه این ثبت نام کردم که اگه زور بالا سرم نباشه نمیرم سراغ زبان :)) خیلی سعی کردم خودآموزی کنم ولی ... :))
عرفان ...
۲۲ آبان ۱۹:۱۶

من رفتم رشته تجربی ولی علاقه ای ندارم😥

پاسخ :
خب پس تغییر رشته بدین اگه هم الان سال 12 ام یا پیش سابقید می‌تونید با یکسال صبر و دادن امتحانات رشته مورد علاقه‌تون وارد اون بشین
bahar tehrani
۲۲ آبان ۱۹:۲۰

آخ آخ این زبان انگلیسی همیشه یک معضل بوده..همیشه هم میگن یک زبان فراگیره و انتهایی نداره..موفق باشی

پاسخ :
معضل وحشتناکیه :)))
منم دیگه الان دیدم واقعا مجبورم یادش بگیرم کوفتی رو
رحیم فلاحتی
۲۲ آبان ۲۰:۲۵

ای خدا ! باید یک نفر رو استخدام کنید چراغ اینجا رو روشن نگه داره !

پاسخ :
ایده خوبیه :))
bahar tehrani
۲۲ آبان ۲۳:۱۵

امیدوارم یک روز اینجا بنویسی که حالا من و زبان انگلیسی باهم دوست شدیم و چندساعتی از روز رو دونفری باهم راحت صحبت میکنیم

پاسخ :
به به ان شاء الله 😍
خیلییی ذوق کردم بابت کامنتت بوس به کله‌ات دختر 
حامد احمدی
۲۳ آبان ۰۰:۵۳

انسان تا انرژی داره باید یاد بگیره. زبان از مهمترین چیزها است. 

در مورد دیدار با دوست در جهان واقعی... 

من براتون دعا می‌کنم. از صمیم قلب. دو تا انسان با هم صحبت کنند. از سر دوستی. از سر مهر. از سر سلامتی و امید. یک یادگاری به هم بدید. اصلا لازم نیست گران باشه. حتی یک دکمه! بعدها چه لذتی و چه حجم خاطره ای با خودش به همراه میاره...

ادا دربیارید، اصلا ادا درآوردن ریشه لذته.. اما ادای انسان متمدن و باسواد و زرنگ رو درنیارید، ادای یک انسان مهربان رو در بیارید. جایی که بعدا با خودتون خلوت کردید، به خودتون بگید من چقدر صادقانه و با خودش قلبی و آرزوی خیر اون دیدار رو ترک کردم... این یعنی، این یعنی، همه چیز.

 

پاسخ :
با جمله اول کامنت کاملا موافقم :)
خیالتون راحت من بلد نیستم خودم نباشم :)) و اینکه اون شخص یه بلاگر کم سن تر از خودمه که من بی‌نهایت مشتاق بودم ببینمش و از اولین باری که وبشو خوندم براش یه احترام خیلی خاصی قائلم و فقط دوست دارم این شخص رو از نزدیک ببینم چون به نظرم شخصیت فوق العاده خوبی داره
هلما ...
۲۳ آبان ۰۲:۵۰

دختر تو هنوز دانشجویی :))

دیگه جمعش کن کم کم برو ارشد.

یعنی من تا یادم میاد تو همه زندگیت هول هولکیه ماشالا بس که پرجنب و جوشی :)) حتی تو پست تولدت تو خارج هم همین شکلی بودی.

پاسخ :
سال 1401 کنکور فوق میدم :)) فعلا میخوام نه ترمه تموم کنم زنده بمونم :))
خخخ اصلا نمیتونم یه جا بند شم بیش فعالم مادر😂
سولویگ .
۲۳ آبان ۰۹:۲۱

خودآموزی‌ام نه حالا. 

من خودم مثلا سه ترم رو تو آموزشگاه می‌خوندم، چهار ترم رو همزمان تو خونه. بعد می‌رفتم تعیین سطح می‌دادم می‌افتادم چند ترم بالاتر. همین مدلی رفتم تا تهش. آخه منم نمی‌تونم همین‌طوری تو خونه برای خودم بخونم، اما اون‌جوری می‌تونستم. حالا نمی‌دونم چرا. =) 

پاسخ :
آها خب من چون قراره اگه خدا بخواد تابستونا رو برم اتریش مجبورم انگلیسی آلمانی حرف بزنم یقینا جفتشو بعد برگشت میفتم جلو :)) اون خود خوانی ترم بعدم انجام میدم مرسی که گفتی فکر میکردم بعد ثبت نام دیگه نشه تعیین سطح بدم غصه میخوردم که خیلی طول میکشه چون افتادم ترم یک پر اینترمدیت 😑 اونم چون هول شدم هیچیییییی سوال نتونستم بپرسم :))
بخاطر اینکه پولش زوره :)) ترمی 400 چه خبره؟ :/ تازه ترمایی که کتاب داری میشه ترمی 500 و خرده ای :/
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان