جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

بالاخره یکی نشست

۲ ۷
هی میرفتم توی سامسونگ تم و هی تم دانلود میکردم و هی به دلم نمی‌نشستن البته بگم یا تم رایگان یا آزمایشی‌های پولی‌ها بعد این وسط‌ها یه چیزهای فانی پیدا شد مثل چاک دهنده می‌آید شایدم وارد می‌شود یادم نیست دقیق ولی اینستای من رو داشته باشید دیدین احتمالا و امروز گفتم بذار از این فاز مسخره افسردگی و تیره و ترسناک و روح و کوفت و زهرمار خارج شم و به زبان ناشیرین و کفرآمیز انگلیسی سرچ کردم biology بعد فقط و فقط یک تم آورد به قیمتی شیطانی! شش هزار و ششصد و شصت و شش تومن و شش هزار! به همین دقت دانلود آزمایشی کردم و دیدم به به چقدر قشنگه این ویروس‌های عزیزم چقدر نازه چقدر هم همه چی خوبه از آیکون تا میزان مشخصی تقویم و خلاصه همه چی عالیه و جهنم و ضرر گویان تم رو خریدم و بعد دیدم به به زنگ و همه چیم عوض کرد خاص شد خلاصه که با یه همچین چیز کوچولویی هم من ذوقمرگ میشم جدیدا.
عکس تم ادامه مطلب
ساداتم (:
۲۱ بهمن ۱۸:۲۹
اول بگم چه قدر هدر وبلاگت نازه.
.
تنوع‌طلب که نیستی؟ چون من خودم بشدت تنوع‌طلبم(خوب یا بد) و برای تم و این چیزها گمونم
 هیچ وقت پول ندم چون بعد از مدتی حوصلم سر میره و باید عوضش کنم.
به نظر من که هیچ اشکالی نداره بابت چیزی که خیلی دوستش داری و حالت رو خوب می‌کنه پول خرج کنی. خوب کردی.
هپی نیو تم.
پاسخ :
^__^ دست چارلی درد نکنه همه دوستش میدارن اینجا رو شکر خدا
توی این چیزها نه :) وقتی یه چیزی به دلم بشینه نشسته پا شدنش با خداست :دی
اوهوم آدم باید برای خوب شدن حالش هزینه کنه
متشکرم :*
علیـــــ ََ
۲۱ بهمن ۲۰:۳۹
قیمت شیطانی شو خوب اومدین :D
پاسخ :
انصافا شیطانی بود :))) همه اش شش بود
علی ...
۲۱ بهمن ۲۰:۵۵
 آدم برای دوست داشتنی هاش، خرج زیادی هم می کنه:))
پاسخ :
بله :)
فاطمه م_
۲۱ بهمن ۲۱:۰۴
میشه ببینیم تم‌ت رو؟ :)
پاسخ :
بله عزیزم یکم دیگه میذارمش توی وب
فاطمه م_
۲۱ بهمن ۲۲:۰۹
چقد خوبه😍
من البته ویروس‌هاشو دوس ندارم ولی اون یکی بک‌گراندشو خیلی پسندیدم!😍
حیف که سامسونگ ندارم :دی
پاسخ :
خیلی ^__^
ویروس به این خوبی :دی
تو نت سرچ کنی باید باشه عکساش 
مانا .
۲۲ بهمن ۰۸:۱۹
ویروسِ نو مبارک :))
پاسخ :
تچکر =)))
نوا ...
۲۲ بهمن ۱۳:۵۴
آقا لغو نصب بزن این تم اهریمنیِ ماسونی رو. :|

صدای زنگش چیه؟ صدای تقسیم سلولی؟
به علاوه کف و سوت بابت کامنت مانا :)
پاسخ :
نوموخام دوستش دارم :)
=)))))) نه یه آهنگ آرومه :)
:دی نکته.داشت مگه؟ 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان