جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

با تشکر از چارلی میگم حالا با تغییر یهویی اسم و قالب وبلاگ من رو گم نکنید!

۲ ۱۸
جا داره الان پاشم قر بدم البته از صبح در حال قر دادن هستمااا خبر اینکه امروز کد قالب میرسه دستم یک طرف داشتم با یکی تلفنی حرف میزدم گفتم بذار برم سایت دانشگاه ببینم چه خبر که دیدم به به من به قربان آموزش و استاد رپ بروم وای وای 
امروز استاد رپ رفته بود چونه زنی و موفق شده که بهترین استاد بیوشیمی دانشگاه رو اوکی کنه و بسی شادمانیم خدایگان خیرش دهد هم اون رو هم مسئول رو خلاصه که خوشحال و شاد و خندانم قدر دنیا را می‌دانم
+ هر نظری دارین و هر عیبی به نظرتون میاد برای قالب بگید که تا چارلی نرفته دانشگاه مفقود شه بگیم درست کنه!
مار چلو
۰۳ بهمن ۱۸:۲۰
هو هو شناس (((((:
پاسخ :
ملض به ایده‌های داداش من نخندهااا :/
جناب قدح
۰۳ بهمن ۱۸:۲۲
سلام هوهوشناس :)))
پاسخ :
سلام
چارلی ‌‌‌
۰۳ بهمن ۱۸:۲۵
خیلی مبارکتون باشه :)))
جا داره که من همینجا در ملاء عام دوباره از این همه تاخیر عذرخواهی کنم :)

راستی این قالب همینطوری مفتی مفتی هم نیست، بهای خودش رو داره :) به ازای هرباری که چشمتون میفته به هدر باید یه لبخند بزنید :))

++ حالا که بک‌گراند وبلاگتون سفید نیست، باید حواستون باشه وقتی متنی از جایی کپی می‌کنید بک‌گراندش باهاش نیاد D: میتونید اول توی نوار آدر مرورگر pasteش کنید بعد دوباره کپیش کنید :) اینطوری بک‌گراندش میره :-"
پاسخ :
بازم مرسی ^__^
چشم چشم قول میدم بخندم :))
++ بوخودا کپی نیست نمیدونم چرا سفید شده :( 
جناب قدح
۰۳ بهمن ۱۸:۲۸
طرح جالبیه
مبارکتون باشه :)
پاسخ :
مرسی از طراحش ^__^
ممنونم
حوا ...
۰۳ بهمن ۱۸:۳۸
واهاهاهای :)))
پاسخ :
:دی چارلی رو که نمیشه ماچش کنم بیا تو رو ماچ کنم :*
حوا ...
۰۳ بهمن ۱۸:۳۹
خیلی خوبه ^________^
پاسخ :
خیلیییی ^______^
اینتِرنال‌ْ آدِر
۰۳ بهمن ۱۸:۳۹
کار چارلی چه درست و خوبه. :)
پاسخ :
حرف نداره این پسر هم اخلاقی هم تو طراحی ^__^
حوا ...
۰۳ بهمن ۱۸:۳۹
باشه :)))
باز کن آغوشت رو :))
پاسخ :
بفرماااایید >-----0-----<
حوا ...
۰۳ بهمن ۱۸:۴۲
چقدر لاغر شدی :دی
اومدم :))))
پاسخ :
آثار و برکات امتحاناته
خوش اومدی :*
🦉 شباهنگ
۰۳ بهمن ۱۹:۱۲
خیلی خوشگله :)
دستش درد نکنه
پاسخ :
^__^
اوهوم خیلی :)
علی ...
۰۳ بهمن ۱۹:۲۷
ساده و زیبا
و
دوست داشتنی:)))
مبارکت باشه
شیرینیشم بده دیگه:))
پاسخ :
:)

شیرینیش همینه که من خوشحالم والاااا :دی 
علی ...
۰۳ بهمن ۱۹:۳۱
این جاشو

https://screenshotscdn.firefoxusercontent.com/images/c54e3a54-14b4-4a68-b8f9-b05145452d36.png

تغییر نمی دی؟
پاسخ :
نه! اسم نویسنده رو که عوض نکردم :)
علی ...
۰۳ بهمن ۱۹:۳۱
اونم شیرینی خوبیه
که بنده خدا، خوشحال باشه:))

پاسخ :
^__^
بوبک جان
۰۳ بهمن ۱۹:۵۷
خوشگله مبارکه :)
+ بعضی ها پارتیشون قویه ازین امکانات دارن دیگه 🙄😁😂
پاسخ :
متشکرم :)
آی ام خیلی پارتی مند
ALI ََ
۰۳ بهمن ۲۰:۰۹
مبارک باشه
شیرینیش یادتون نره ;)
پاسخ :
ممنونم
شیرینش همین شادی خودمه :دی
آقای سین
۰۳ بهمن ۲۲:۵۹
خیالت راحت باشه ما دیگه به این تغییرات عادت کردیم :))


اگر واکنش گرا بود بهتر تر می شد... چون الان خیلیا با مبایل میان وب
پاسخ :
آورین
والا من بلد نیستم چارلی هم نمیدونم بلده یا نه ولی خودمم با موبایل میام اوکیه که :دی
آقای سین
۰۳ بهمن ۲۳:۱۵
آره صحیح نمایش داده میشه اما 100% مناسب موبایل نیست! بیخیال زیاد مهم نیست
پاسخ :
اوهوم 
tarane fn
۰۵ بهمن ۱۹:۱۴
قالبت خیلی قشنگ و عالیه دست چارلی درد نکنه 
پاسخ :
^__^ خیلی درد نکنه
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان