جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

با غم‌انگیزترین حالت تهران شمال چه کنم؟ + بعداً نوشت

۲ ۶
آقا حواسم نبود سیستم علم لدنی نداره و باید اول تئوری‌های عزیز رو بزنم بعد عملی‌ها این جوری بود که نگم براتون... از همه بدتر کار دادش دستم و ۱۵ تا واحد شد بگیرم و ۵ واحد تکمیل ظرفیت شد...
برای درس معارفی هم تصمیم گرفتم با پدر جنتی کلاس بگیرم... هم چون بخاطر سن و سالش کلاسش همکفه هم علافی ندارم اینجوری هم بهش حس بدی ندارم و با کامنتای شما بهترم شد حسم.
خلاصه که فقط شنبه سه شنبه و پنجشنبه‌ام چیزی شد که میخوام البته که یقینا خیره فکر کنم سیستم دید من داغم حالیم نیست که ۲۰ واحد با ۶ تا آز مساویست با رد شدن اتوبان هشت بانده از روی دهان گرامی و برای همین علم لدنی استفاده ننمود.
تا برم غذا بخورم بیام تارزان غیرتی گفت چون تو سر کلاس آز آلی نیستی منم حذف میکنم بعداً با هم بگیریم بعد اسم استاد بنده خدا لاسمیه و تارزان غیرتی هم فینگلیش پیام میده اسم بنده خدا رو خوندم لامصبی! می‌فهمید؟ لامصبی! کلا موقع خوندن فینگلیش از این سوتیا زیاد میدم...
اینم چوگویک درس خوان از ۲۴ شهریور... 
وی از آن دسته تفلون‌هایی است که از روز اول حاضرند خصوصاً که پدر جنتی بسیار روی حضور غیاب حساس هستند حتی از جلسه اول!
بعداً نوشت: با کلی تلاش تونستم ١٩ واحد توی ۵ روز بگیرم و امید میره چهارشنبه بتونم تبدیلش کنم به ٢٠ واحد توی ۵ روز! الان ۶ تا از امتحاناتم توی ٣ روز برگزار میشه! سینه بزنید... اونجوری میشه ٨ تا توی ۴ روز... بازم خدا رو شکر که الحمدالله ساعت‌هاش فرق داره.
تیتر: شعر علیرضا آذر با اندکی تغییر!
ابوالفضل ...
۱۷ شهریور ۱۶:۳۱
آهان ای ول اینجا خوب شد! اسم‌مستعار در متن 😁

یاد انتخاب واحدا که می‌افتم کلی خاطره خوب و بد به خاطرم می‌آد. خوباش فداکاری‌هام برای دیگران و بدیاش نامردی‌های یه افرادی در حقم. حالا از تغییر ساعت و زمان امتحان و انتخاب درس گرفته تا به ظرفیت رسیدن و ارایه یک درس خاص.
پاسخ :
اونم به قول شباهنگ فقط اعلامه و گرنه اسامی رو توی نوشته‌ها میارم :دی
آخ آخ من که خراب تارزان غیرتیم شدم خیلی جیگره عشق منه این دختر
چارلی ‌‌‌
۱۷ شهریور ۱۷:۱۴
از اونجایی که من هیچی از انتخاب واحد و اینا نمیدونم فقط یه موز برمیدارم میرم :))
پاسخ :
الهی :))
عیب نداره این ترم که تحمیل واحدی مگه مثل دانشگاه ما باشه اونجایی که قبول میشی
ترم یک به ما گفتن این درس‌ها رو باید بگذرونی ولی روز و ساعت و استادش با خودتون
عمومی هم هر چی دوست دارید بردارین ولی بقیه دانشگاه‌ها یا خودشون انتخاب میکنن یا برگه با یکسری کد میدن میگن باید همینو بزنی
ترم‌های بعدیت کاملا با گوشت و پوست و استخوان لمسش میکنی این جنگ رو :))
البته باز وضع سراسری‌ها بهتره ولی نه خیلی :دی
tarane fn
۱۷ شهریور ۲۰:۰۸
حالا بدبختی که ما سر انتخاب واحد داریم اینه که برای هر ازمایشگاه چهار کد ارائه میشه و کد خوب در کسری از ثانیه پر میشه و به همین علت بلافاصله پس از باز شدن سایت باید حمله کنیم تا بتونم انتخاب واحد خوبی داشته باشیم 
پاسخ :
واسه مام همینه 
چارلی ‌‌‌
۱۷ شهریور ۲۳:۱۶
این مورد دیگه حتی با حرم رفتن هم درست نمیشه :))) دیگه فقط خودتونید و خودتون D:
پاسخ :
:)) نه من به دعاهات اعتقاد دارم دعا کن بتونم این ترم کم نیارم و معدل الف شم :)) 
چارلی ‌‌‌
۱۷ شهریور ۲۳:۲۱
چشم :)) شما چه بگید چه نگید دعای اختصاصیِ چارلی رو دارین همیشه :)
پاسخ :
ممنونم لطف داری
وای وقتی به رفیق جان گفتم توی 3 روز 6 تا امتحان کردم منتظر بودم آبکشم کنه با تیکه‌هاش چون خیلی دعواش میکردم که چرا جوری انتخاب واحد میکنی که بگی غلط کردم :)) حالا  گمونم خودم به غلط کردن بیفتم :/ :)) ولی شکر خدا فقط با خنده ترورم کرد :)) 
امید ظریفی
۱۷ شهریور ۲۳:۴۲
ما مورد داشتیم دو درس از یه دانش‌کده، روز و ساعت امتحان‌شون یکی بوده! :-/
پاسخ :
:)) خدا قوت بهتون
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان