جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

با ما از I am window فاصله بگیرید!

۲ ۵
چند روزی هست طبق یک برنامه مشخص و معین شروع کردم زبان خواندن قواعد و اصطلاحات و یک سری لغت که بلد بودم ولی خب از اون جایی که زبان عزیز عین استون میپره و فراره یادم رفته و باید مرور کنم بعلاوه دیدن فیلم و ترجمه متن و بیشتر کردن چت انگلیسی با چندتا دوست چند روزی هست به دایره دوستان بامزه من یک پیرمرد تگزاسی اضافه شده که خانواده بامزه‌تری داره و نوه‌های بسیار خوردنی بعد از وقتی فهمیده دارم سعی میکنم انگلیسیم رو تقویت کنم کلی ذوق کرده و برام لینک میفرسته که برم توی یوتیوب و فیلم آموزشی ببینم انقدر ذوق کردم از کارش که نگم براتون 
آقای سین
۱۵ بهمن ۱۳:۵۹
گریت :))
پاسخ :
=)))
ستوده ••
۱۵ بهمن ۱۵:۰۱
با من هم انگلیسی حرف بزن منم میخوام از ای ام عه ویندو فاصله بگیرم :))
پاسخ :
بذار اول خودم اوکی شم چشم هنوز خیلییی میلنگم :)
. ℳƐĦƊℑ .
۱۵ بهمن ۱۸:۳۵
من از آی ام ع ویندو فاصله گرفتم و به مرحله آی ام گو تو اسکول بای باس رسیدم:دی
پاسخ :
احسنت
. ℳƐĦƊℑ .
۱۵ بهمن ۱۸:۳۵
من از آی ام ع ویندو فاصله گرفتم و به مرحله آی ام گو تو اسکول بای باس رسیدم:دی
پاسخ :
احسنت =))
علی ...
۱۶ بهمن ۰۷:۰۶
 خوب در یادگیریش موفق باشی و یِ وقت بی خیال هدفت تو مراحل سخت نشی هاا
پاسخ :
ممنونم
نه ان شاء الله بیخیالش نمیشم
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان