جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

بخیر شد با جانان

۲ ۸
یک پست مفصل نوشتم و بعد که مزه‌اش رفت زیر دندانم و باز غرق لذت شدم سلکت آل و دیلیتش کردم بعضی چیزها باید برای خود آدم بماند تا همیشه.
اما باید بگم بهترین تولدم عمرم تا به امروز شد و بابتش خدا رو شکر میکنم و متشکر از آ و دال و خانواده و تشکر ویژه از رفیق جان که نبود ولی بیش از همه شادم کرد با یک جمله دو کلمه‌ای ساده...
مرسی از همه کسایی که تبریک گفتید تو شادی‌ها جبران کنم
دختر خانوم❤
۱۱ مرداد ۱۳:۰۱
تولدت مبارک :)❤
خدایا مرسی که روز خیلی خوبی ثبت شده برات☺
پاسخ :
متشکرم
واقعا خدا رو باید شکر کنم
Siamak Bagheri
۱۱ مرداد ۱۳:۵۴
با سلام
اول اینکه تولدت رو بهت تبریک میگم و خوشحالم و دوم اینکه ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی . . . منتظر لایک و کامنت هات هستم.
اگه از وبلاگ خوشت اومد دنبال کن ، منم دنبال میکنم.
پاسخ :
سلام ممنون
هلما ...
۱۱ مرداد ۱۴:۳۵
من چیکار کنم که تا یه روز قبل روز تولدت یادم بود ولی ... 
و الان نمیدونم چطوری تبریک بگم. :|
پاسخ :
حساس نشو :)) طوری نیست این چیزا تو اصفهون یه قرونس :))
خیلی شیک و مجلسی و بدون اینکه به روی خودت بیاری :)) 
هلما ...
۱۱ مرداد ۱۴:۴۵
پس تولدت مبارک دوستم :*
پاسخ :
متشکرم دوستم *__* :*
شهـــ ـــرزاد
۱۱ مرداد ۲۲:۰۷
مباااارکه تولدت ^_^
پاسخ :
مرسی شهرزاد جانم :)
میدونستی هم اسم مامان دالی؟ هر وقت کامنت میدی حس میکنم مامان داله :))
منتظر ....
۱۱ مرداد ۲۲:۱۹
خدا رو شکر
الهی که همیشه شاد باشی :*
پاسخ :
قربونت برم
فدایت :) ان شاء‌ الله تو هم کنار عزیزانت همیشه شاد باشی و شوهر منو نیکو بپروری :))
سجل ...
۱۲ مرداد ۱۷:۰۷
مثل اینکه دیر رسیدیم عاقا

به دل خوشی باشی ایشالا
پاسخ :
اشکالی نداره جانم
موتشکرم جان دل 
شهـــ ـــرزاد
۱۲ مرداد ۲۰:۳۶
ننه شهرزاد حواسش به همه چی هست :دی
پاسخ :
احسنت :))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان