جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

بهشون افتخار می‌کنم

۲ ۹
توی فامیل ما تعداد پسرها خیلی بیشتره و من بیشتر همبازی‌هام پسرهای فامیل بودن و بعضی‌هاشون برام شکل ویژه‌ای مهم هستند مثل همین پسر کوچولومون که معتقدم گلبول از جهت چهره داداش که نه همزاد پسرک ماست و خب پسرک امسال کنکور داشت رتبه سه رقمی هم آورد حدود ششصد همه گفتن مهندسی بخون ال بخون بل بخون فلان رشته آینده داره بهمان رشته کلاس داره اما جفت پاشو کرد تو یک کفش گفت اقتصاد میخوام بخونم و امروزم به چیزی که می‌خواست رسید واقعاً بهش افتخار می‌کنم که سرسختانه وایستاد و رفت دنبال علاقه‌اش الهی که موفق باشه همبازی جان دوران کودکیم یه چیز طنزم بگم پسرک شانس آورده من باهاش فامیلم نه جولیک و گرنه الان به جای اینکه همبازی بچگی‌هاش بهش افتخار کنه داشت حرص میخورد چرا حرفشو گوش نکرده بهشتی رو زده... چون من وقتی گفت بهشتی چنان جیغ زدم نه شیب بام پوست کنده که هر کسی نزدیک بود واکنش رو دید خنده‌اش گرفت ولی خب زد دیگه قبولم شد
بعد از همبازی جان به چارلی غیب شده افتخار می‌کنم اینکه کجا و چی قبول شده رو که خب خودش بیاد بگه ولی من واقعاً بهش افتخار میکنم امیدوارم که موفق باشه به قول خودش سفیر چوگویک و البته داداش نداشته‌اش...
Mansoore Sdgh
۲۰ شهریور ۱۹:۵۵
دنبال علاقه رفتن همیشه خوب به نظر میاد :)
پاسخ :
واقعا خوبه فقط خوب به نظر نمیرسه 
Anne Shirley
۲۰ شهریور ۲۰:۰۰
من برعکس اکثرا میگن که اقتصاد بخون و خوبه و اینا ولی خا خودم که هنوز نمیدونم چی میخوام '_' 
واااای از ظهر همش تو فکر چارلی‌ام! تنها کنکوری دور و برمه :/ ایشالا با حال خوش بیاد بگه همونی که میخواسته شده ^_^ 
پاسخ :
کلا کار دنیاست تو هر چی بخوای اطرافیان نمی‌خوان
ای جانم من که خبر دارم :دی فکر کنم صد در صد راضی نیست اونم یکم بگذره درست میشه :) من فقط نگران یه چیز بودم بهشم گفتم :دی 
Anne Shirley
۲۰ شهریور ۲۰:۰۹
دقیقا :/ 
من اینجا بهش پیام دادم ولی هنوز جواب نداده '_' 
ایشالا هرچی صلاحشه همون بشه :)) 
پاسخ :
نه ظاهراً من زیادی زود رفتم یقه بچه مردمو گرفتم چون فوری گفت
ان شا الله
serek Khatoon
۲۰ شهریور ۲۰:۲۵
آدم فقط باید دنبال عشق و علاقه‌ش بره 
گور بابای شغل و درآمد و حرف مردم و اینا... اگر دنبال علاقه‌ت بری انقدر خلاقانه مسیر رو می‌ری که سرآمد‌ میشی و همه ی اینا رو هم به دست میاری 
پاسخ :
دقیقاااا
من خیلی پشیمون شدم که توی دبیرستان نرفتم دنبال علاقه ام :)
و خب خوشحالم همبازی جان از اول سر خواسته هاش میموند
بابای نرگس
۲۰ شهریور ۲۰:۳۵
خوبه که خوشحااید..
:))
پاسخ :
ممنونم
ان شاء اللّه شمام خوشحال باشی
tarane fn
۲۱ شهریور ۰۰:۱۸
راه سختی در پیش داره امیدوارم موفق بشه و منتظر چارلی هم هستیم 
پاسخ :
ان شا الله موفق میشن هر دو
چارلی ‌‌‌
۲۱ شهریور ۰۱:۲۲
این پست اینقدر احساسِ خوب داشت که نمیتونم احساساتمو بیان کنم :) حتی جا داشت که یه قطره اشک از روی گونه‌م سر بخوره و چکه کنه روی کیبورد، ولی خب شرمنده از اونجایی که من پسرم همچین اتفاقی نیفتاد :))

خیلی خیلی ممنونم :) حتی بخاطر این پست هم که شده تمامِ تلاشمو میکنم!
پاسخ :
ای جان :) از خنده پوکیدم :))
ممنونم ^_^ امیدوارم زودتر اون روز هیجان انگیزی که قراره بهت افتخار کنم برسه
صـــا لــحـــه
۲۱ شهریور ۰۹:۴۰
من که هیچ وقت کنکور ندادم ببینم حسش چیه!
من فقط آزمون ورودی دادم :|
پاسخ :
:)) سعادتمندی
:دی
رعنا
۲۴ شهریور ۱۳:۱۵
راستی نیوشا از نرگس خبر داری؟!چیشد؟
پاسخ :
خبر ندارم راستش
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان