جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

به شما کیستی

۲ ۹

آقا یا خانم به شما میشه برای من یه راه ارتباطی بذارید

__PARNIAN __
۲۶ مهر ۲۲:۰۷

واقعاهم

معلوم نیست فاز و حرفش چی بود :/

پاسخ :
به به چه همه گیره :))))
هر چی بیشتر میگذره بیشتر خیالم راحت میشه یه بنده خدایی نیست :))
__PARNIAN __
۲۶ مهر ۲۲:۱۳

آره بابا

نمیدونم هدف این کامنت گسترده چی بود واقعا :/

پاسخ :
:دی فهمیدی بگو
جادوگر قبیله [ستوده] ••
۲۶ مهر ۲۲:۴۷

فقط منم که از ماجرا خبرندارم؟

پاسخ :
یه نفر راه افتاده تو بیان یه کامنت طولانی و بی سروته رو برای همه میذاره :))
من اول فکر کردم یه دوستیه که ترکوندمش داره تیکه میندازه :))
الان با دقت تر خوندم کامنتشو حس کردم یه وهابی یا داعشی باشه =))
من ...
۲۶ مهر ۲۳:۰۱

شما هم قراره کتاب اسلام ناب عبداللهی که 160 صفحه بیشتر نیست رو بخونی؟

پاسخ :
و از اینا مهمتر فیلترم هست =)))
جادوگر قبیله [ستوده] ••
۲۷ مهر ۰۰:۱۱

الان دیدم کامنتشو واسه منم گذاشت :| مردم چقدر بیکارن 

پاسخ :
:))
با توجه به ادعاهاش و فیلتر بودن کتابه صد در صد یه خل و چل وهابی یا همچین چیزیه :))
tarane fn
۲۷ مهر ۰۱:۱۰

برای من هنوز کامنت نزاشته 🤔

پاسخ :
میذاره خیالت راحت :))
جادوگر قبیله [ستوده] ••
۲۷ مهر ۰۹:۴۴

آره بعیدم نیست 

به هرحال امیدوارم یه روز ادما دست از این کارشون بردارن !

پاسخ :
ان شاء الله که میرسه اون روزم
کامیار ...
۲۷ مهر ۱۹:۰۹

این پیام کتاب اسلام ناب...

 

برای من هم فرستاده شده منظورشو نگرفتم :|

 

فک کردم فقط برای من ارسال شده

پاسخ :
:))
جدی نگیرید
tarane fn
۲۸ مهر ۱۱:۳۷

آره اومد گذاشت 🤣🤣🤣

پاسخ :
:))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان