جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست

۲ ۱۱
ما رفتیم بای بای ما رفتیم بای بای ما رفتیم! لابد میگید کجا باید بگم به ترم بعد! بی‌نمک نیستم فقط روانی شدم زیبا نیست بستن ۱۴ واحد توی ۴ روز؟! نمره ۱۹.۷۵ درس جوانک از اونم زیباتره خب من بهت چی بگم؟ میمردی بیست بدی؟ حالا ببین چه بلایی سرت میارم یک زیرآبی بزنم کل کلاس‌هات برن ۴۰۷ الهی خیر نبینی که امروز منو پوکر کردی پوکر شی الهی!
و جا داره تشکر کنم از چارلی بابت یکسری تغییر و تحویلاتی که به زودی شاهدش خواهید بود و من بابتش سه ماه اینطورها دلم آب شده ولی خب ارزشش رو داشت و من با چشمای قلب قلبی نشستم پای کامپیوتر گرامی پست میدم
فردا قراره برم آموزش دعا کنید همیاری کنه بتونم ۲۰ واحد توی ۴ روز بگیرم...
جناب قدح
۰۲ بهمن ۲۰:۲۸
سلام
بسلامتی ان شاءالله
پاسخ :
سلام
سلامت باشید
مار چلو
۰۲ بهمن ۲۰:۴۸
بیچاره درس خون
پاسخ :
چطور؟
Man Mobham
۰۲ بهمن ۲۰:۵۰
سلام
بیارین ناپلئونی رِ 
پاسخ :
بعد انجام تغییرات چشم
مار چلو
۰۲ بهمن ۲۰:۵۵
شوخی طور (: انقد درس نخون اخر سی پی یو میزنیا (:
پاسخ :
=))
الانم انقدر حرص خوردم که نگم برات :))
Man Mobham
۰۲ بهمن ۲۰:۵۷
چشمتون بی بلا
پاسخ :
:)‌ :*
serek Khatoon
۰۲ بهمن ۲۱:۰۵
سلام ...رفتن‌تون مبارک😂😂😁
پاسخ :
سلام ممنون :)
حوا ...
۰۲ بهمن ۲۱:۵۱
من دو امتحان فاصله دارم :)))
پاسخ :
من کارنامه ام هم اومد :)))
علی ...
۰۳ بهمن ۰۶:۴۷
امتحان های این ترمم تموم شدند:))
و با افتخار معدلم شد بالای 17 و نمره هام زیر 17 نیستند.
ولی 17 رو دوست ندارم، 20 رو هم همینطور، 19.5 و 19 خیلی خوبه:))
پاسخ :
خسته نباشید
خیلی هم عالی
:)
زمر 53
۰۳ بهمن ۰۹:۱۰
من واقعا متوجه نمیشم
دانشجو جماعتو انگار دنبالش کردن
بابا از این روزای خوشگل لذت ببرید خوب

20 واحد اخه
چ خبره
من باشم ته تهش 14 تا
اونم همه رو یه جوری میچینم که با دوستام بیافتم بپیچونیم بریم بگردیم
دانشجویی وقت عشق و حال ، گردش و تفریح ، رفیق بازی و البته در کنارش تمرین عملی چیزهایی هست که یاد میگیریم
من خیلی خوشحالم که دوران دانشجویی یه عالمه پیچوندم

پاسخ :
نه خب ما لذت مون هم میبریم بابا جو نده
استاد رپ هم میگه ولی من برای این ۲۰ واحد گرفتم که اسم استاد دو درس معلوم نیست و شاید بخوام دو درس سه واحدی رو حذف کنم
اگه هم حذف نکنم مطمئن باش به عشق و حالم صدمه نمیزنه
ALI ََ
۰۳ بهمن ۱۵:۴۷
ماشالله رکورد رو جابجا کردین با این وحد ورداشتنتون :|
پاسخ :
:)) نه شکر خدا با همکاری آموزش شد سه روز بیست واحد
زمر 53
۰۳ بهمن ۱۷:۲۴
احسنت
درستش هم همینه
پاسخ :
^__^
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان