جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

بیاید راهکار بدین که یک در دنیا صد در آخرت ثواب کنید!

۲ ۱۵
من توی ماشین و کشتی و هواپیما شدیدا تهوع میگیرم مگه زمان کوتاهی رو توی ماشین و هواپیما باشم کشتی هم که کلا میبینم تهوع میگیرم! حالا من چه کنم که توی یک پرواز ۴ ساعته تهوع نگیرم و حوصله‌ام هم سر نره؟ چون متاسفانه توی این پرواز تنهام و خب اومدیم و شانس نیاوردم بغل دستیم آدم جالبی نبود و دلم نخواست حرف بزنم باهاش یا اصلا اون دلش نخواست... (پرواز طولانی تنهایی گاو است نقطه!)
BooM BooM
۲۷ ارديبهشت ۱۶:۲۳
:)
من کشتی سوار نشدم :) قایقم ندیدم... خوب فکر می کنم فقط ساحل رو یادم میاد که اونمم دریاش جزر کرده بود :) عجبا هههه
من باشم اصلا بهش فکر نمی کنم :) بغل دستیم چه جالب باشه و چه نه حتما ارتباط رو برقرار میکنم و ... این داستان همچنان ادامه داره :) از خواهر خلبان ها هم میتونین کمک بگیرین و قرص ضد تهوع ازشون دریافت کنید ^_^  سفر و اقامت خوشی رو براتون آرزومندم. موفق باشید :)
پاسخ :
کشتی‌های کوچک و قایق‌ها مزخرف‌ترین‌ها هستند برای امثال من دقیقاااا شکنجه است.
نمیتونم واقعا میترسم دل و روده‌ام بریزه بیرون :))
خب اومدیم و بغل دستیم نخواست همیشه ایجاد ارتباط یقینی نیست
قرص ضد تهوع خوابالوم میکنه و خب پرواز کمه و بعدا موقع تحویل بار و اینا هنوز خوابم اذیت میشم
ممنونم سلامت باشید.
فرشته ی روی زمین
۲۷ ارديبهشت ۱۶:۴۶
یه توصیه ی اکید:اگه حالت تهوع داشتی ، کتاب نخون و از گوشی استفاده نکن..چون بدتر میشی ×_×
میشه هندزفری بذاری و یه چیز شنیدنی! گوش بدی...یا مثلا یه نگاهی به آپشن های بالاسرت بنداز و یکم کلیدهاشونو دست دست کن : ))) به پک غذایی که میدن خیلی توجه کن : )
قرض ضد تهوع هم شنیدم میگن خوبه... خوش بگذره : )
پاسخ :
اینا رو که اصلا نمیتونم حتی بهش فکر کنم :))
هندزفری رو که اصلا نبرم دق میکنم شاید یه کتاب صوتی گوش بدم و درباره غذا هم که موافقم ولی خب یه موشولوعه همه‌اش و در مورد کلیدها تست کردم قبلا بی فایده است. 
خودم شنیدم اگه بشینی کنار پنجره و حرکت رو نگاه کنی کمتر تهوع میگیری چون مغزت و نمیدونم چی چی گوشت هماهنگ میشه 
قرص ضد تهوع خوابالوم میکنه بعد که پرواز بشینه هنوز لود نشدم پدرم در میاد :((
سولویگ ...
۲۷ ارديبهشت ۱۷:۵۱
قرص ضدتعوه شاید جواب بده، چون منم این مشکل رو تا همین چند وقت پیش با ماشین داشتم.
و این که یه چیزی گوش بده، کتاب صوتی، آهنگ یا هرچیز دیگه‌ای. چون خوندن کتاب یا فیلم دیدن و اینا ممکنه تهوعت رو تشدید کنه :) 
پاسخ :
خوابالو میشم و بعدش موقعی که پرواز بشینه سختم میشه
گزینه کتاب صوتی تو فکر خودمم هست فکر کنم بهترین گزینه است
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۷ ارديبهشت ۱۸:۰۳
یه سری قرص هست که اسمش یادم نیست:/
ولی منم بچه بودم توی ماشین سواری طولانی مدت حالم بد میشد، داروخونه از این قرص‌ها داده بود. 
پاسخ :
قرصایی که میگی میدونم چیه اونا برای مسیرهای هفت هشت ساعته خوبه چون منو حسابی می‌خوابونه :))
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۷ ارديبهشت ۱۹:۵۳
برای پرواز یه سری قرص ها هست ضد سرگیجه و تهوع به نظرم میتونه مفید باشه ...
من هم همینجوری میشم دکتر گفته قبل پرواز آمپول آدرنالین بزنم 

پاسخ :
قرصا منو میخوابونن
اسماعیل اصلانی دیرانلو
۲۷ ارديبهشت ۲۱:۱۷
با معده خالی سفر کن 
پاسخ :
امتحان کردم
همیشه جواب نمیده😣
اسماعیل اصلانی دیرانلو
۲۷ ارديبهشت ۲۱:۲۸
بدون معده سفر کن 
پاسخ :
اگه میشد خیلی خوب بود :))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۷ ارديبهشت ۲۱:۵۳
من یه بار قبل از سوار شدن به قطار خوردم، خواب از سرم پریده بود:-))
پاسخ :
=)) تو عجیبی جزو عوارض این قرصا خوابالودگیه
البته یه سری مامان دوستم یه قرص گیاهی داد اون عالی بود ولی متاسفانه الان کندع هستندی :))
عرفان ...
۲۷ ارديبهشت ۲۲:۱۳
بردن چند پاکت اضافه...
پاسخ :
مرسی ایده‌تون عالی بود :دی 
چون قبلا تست کردم لعنتی به شکل عجیبی جوابه 
پریسا ..
۲۷ ارديبهشت ۲۲:۵۷
زنجبیل چطوره؟ من تو بارداری تست کردم برای حالت تهوع خوبه، از این چیپس های زنجبیل که آجیل فروشی ها می فروشن، تا حالا امتحان کردی؟

البته به هم خیلی جواب میداد برای من، جویدن به خیلی حالت تهوع رو کم و معده آشوب رو آروم می کنه
پاسخ :
به زنجبیل حساسیت دارم ولی به رو خیلی دوست دارم
هاتف ..
۲۸ ارديبهشت ۰۲:۱۸
داشتم از این پروازا ...
بده واقها
پاسخ :
خیلی :(  
حامد احمدی
۲۸ ارديبهشت ۰۴:۰۹
هواپیما با مهماندار های مهربانش، مریض رو شفا میده.
اما برای خانم‌ها، نمی‌دونم والا.
پاسخ :
=))
پریسا ..
۲۸ ارديبهشت ۱۲:۰۰
راستی ویتامین ب ۶ هم بود، در کنترل تهوع بسیار موثره :)
پاسخ :
ایول اینو چقدر قبل از پرواز استفاده کنم؟ :)
پریسا ..
۲۸ ارديبهشت ۱۳:۳۹
پروازت کیه؟ از همین الان بخور، نمی دونم از داروخانه بپرس یه دوز داره که میشه هر روز بخوری، یا با یه دکتر عمومی مشورت بگیر

اگه ذخیره ویتامین ب ۶ بدنت خوب باشه کمک می کنه

من همیشه می گفتم اگه این رو می دونستم از قبل بارداری می خوردم، چون تو بارداری اجازه نداشتم و به جایش سیراب شیردان می خوردم که غنی از ب۶ است و واقعا کمک می کرد
پاسخ :
5 مرداد 
پس باید به بابام بگه از این داروخانه‌ای آشنا بپرسه :دی
اااع چه جالب نمیدونستم نمیشه یعنی یه چیزهایی تو بارداری ممنوعه که آدم هنگ میکنه :/
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان