جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

بیاید مشورت بدید برای انتخاب واحدم!

۲ ۱۴
آقا من الان برای ۲۰ واحد شدن دو انتخاب دارم بگید کدوم بهتره به نظر شما.
۱. دوشنبه ۲ واحد دفاع مقدس بگیرم اینجوری در طول ترم فقط ۳ روز میرم دانشگاه و پنجشنبه تا یکشنبه خونه‌ام اما اینجوری دو واحد از اختیاری‌های گرانبهام میره برای یک درس غیرتخصصی و تخصصی‌های خوبی قراره ارائه شن و حیفم میاد و یک عیب دیگه هم داره همینطوریش من سوم تیر سه تا امتحان دارم [جا داره برام عزاداری کنید] اینم بگیرم میشه هر ۴ تایمی که امتحان برگزار میشه امتحان دارم یعنی هشت و نیم، یازده، یک و نیم و چهار! به ترتیب هم این درس‌ها هستند اندیشه ۲، دانش خانواده، دفاع مقدس و زبان عمومی که استاد سه تا اولی سوال میدن و خیلی اساتید اوکی‌ای هستند اما آخری مجهول الهویه است و ما قراره موش‌های آزمایشگاهی کلاسش باشیم اما خب بنده خدا اسمش خیلی باحاله اگه از قاعده اسم کچل رو میذارن زلف علی پیروی نکنه خیلی باید خوب و باحال و دوست داشتنی باشه یک چیزی تو مایه‌های استاد استندآپ کمدی اما اگه پیروی کنه که میشه یک آدم خشک و جدی که خیلی هم اتو کشیده و عصا قورت داده و رو اعصاب رونده است.
۲. پنجشنبه برای یک درس عمومی دو واحدی بکوبم برم دانشگاه و به سخنان استاد گوش بدم اما خب اینم استادش شناخته شده است یه خانم بسیار مهربون و دوست داشتنی که با دقت صحیح میکنه اما بسیار خوبه ببینه کلاساشو رفتی و غیبت نداشتی بهت کمک میکنه تو نمره و اینکه سوالم میده و امتحانشم یک و نیم بیست و هفتمه و اون روز امتحانی ندارم بعدم دفاع مقدس اختیاریه ولی این اجباریه و باید بگذرونیم.
حالا شما بودید آسایش طول ترم رو قربانی امتحانات و از دست ندادن دو واحد گرانبهای اختیاری میکردین یا برعکس؟ امتحانات و درس اختیاری رو قربانی آسایش می‌کردین؟! البته که من تقریبا تصمیم قطعی گرفتم که راه دوم رو برم ولی میخوام ببینم نظر بقیه چیه تا تصمیم درست رو بگیرم.
علی ...
۰۳ بهمن ۲۱:۲۶
 حالا چرا این درس ها، بویی از تخصصی بودن نمی دهند.
پاسخ :
چون من دروس تخصصی رو گرفتم و هر ترم باید عمومی هم بگیریم دیگه :/
تخصصیام فیکس شدن این دو تا رو هوان :/
علی ...
۰۳ بهمن ۲۱:۳۰
من عمومی ها رو می گذارم تابستون بگیرم:))
این طوری دانشگاه که می رم در ترم های عادی، با ارزش باشه:))
پاسخ :
من تابستونم رو با این کار خراب نمیکنم
مار چلو
۰۳ بهمن ۲۲:۳۵
انصراف بده والا (:
پاسخ :
:دی
مار چلو
۰۳ بهمن ۲۲:۳۶
انصراف بده والا (:
پاسخ :
:)))
مار چلو
۰۳ بهمن ۲۲:۳۶
انصراف بده والا (:
پاسخ :
باشه خودتو کنترل کن =)))
🦉 شباهنگ
۰۳ بهمن ۲۲:۵۳
برای من آسایش در طول ترم مهم‌تر از شب امتحان بود. تا جایی که ۱۸ خرداد نمی‌دونم کدوم سال سه تا پایانترم تخصصیم تو یه روز بود :| روز قبل یا بعدشم امتحان داشتم. ۱۳ واحدو در کمتر از ۲۴ ساعت گذروندم خلاصه :|
ولی عمیق که فکر می‌کنم هیچ ترمی، در طول ترم آسایش نداشتم و هفت صبح تا هفت شب دانشگاه بودم هر روز :| یه بار تا نه هم موندیم. یه بار از شش رفتیم دانشگاه
جمعه هم یه بار کشوندنمون دانشگاه امتحان گرفتن که وقت کلاس گرفته نشه برای امتحان
نمونه سوالم نمی‌دادن هیچ وقت :|
چقدر بدبخت بودیم انصافا :(
خدایا مرسی که اون روزا تموم شد :|
پاسخ :
اووو :دی
نه خدایی من نمیتونم این ترم فیزیک و زیست میکروبم یه روز بود
اعصابم بهم ریخته بود نزدیک بود آدم بکشم =))
و اینکه اون روزایی که خونه ام باید گزارش نویسی کنم :دی
🦉 شباهنگ
۰۳ بهمن ۲۳:۱۸
گزارشارو یادم ننداز که هر ترم هفته‌ای دو بار آزمایشگاه داشتم. کلا درسامون یه آزمایشگاهم داشت که هم پیش‌گزارش آزمایش اون روزو باید آماده می‌کردیم هم گزارش کار آزمایش قبلو. موندم با این فشارات! چجوری تونستم نمیرم واقعا
یادم می‌افته گریه‌م می‌گیره :)))
پاسخ :
رشته مام همینه :/ تقریبا همههههه درسا آز دارن
این ترم 4 تا آز دارم :||||||||| تازه باید 6 تا میگرفتم دیدم نمیکشم :((   
بوبک جان
۰۳ بهمن ۲۳:۲۳
ببین من کلا تو این چند ترم بیش از یک امتحان در روز انتخاب نکردم چون روانم نمیکشه حقیقتا . دیگه بستگی به خودت داره. ولی اون عمومیه رو که گفتی پنج شنبه س رو اگر باهاش صحبت کنی ممکنه راه بیاد مثلا نصف جلساتش رو هم نری و بعدا از بچه ها بگیری. اینا کلا بستگی به خودت داره. 
دفاع مقدس واسه ما هم اختیاری اجباری بود ولی گفتن باید پاسش کنیم منم پاسش کردم ولی حقیقتا واسه من جذاب بود چون یه ماجراهای باحالی از جنگ روایت میکرد آقاهه خودش مسئول یه قسمتی بود باحال بود خلاصه.
پاسخ :
منم نمیکشه =)) مگه آز باشه
صحبت نمیخواد 5 تا غیبت اوکیه کلا هم دوازده جلسه کلاسه :))
به ما گفتن میشه پاس نکرد :) میخوام به جاش درس تخصصی بگیرم اگه ارائه بدن 
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۰۳ بهمن ۲۳:۲۷
سلام
چون رشته تون در تخصص اینجانب نیست بنابراین نظری در مورد انتخاب واحد ندارم ...
اما یه توصیه دارم دروس سخت و تخصصی رو هر چه زودتر بردارین تموم کنین بهتره اون موقع خیالتون برای ترم های آخر راحته.

+ قالب جدید وبتون هم مبارک :)
پاسخ :
سلام
چشم
ممنون
🦉 شباهنگ
۰۴ بهمن ۰۰:۱۰
نه نه من باید ثابت کنم از تو بدبخت‌ترم :)))
پاسخ :
=)))))))))))) نمونه بارز یک ایرانی اصیل :))
رستاک :)
۰۴ بهمن ۰۱:۵۳
برای منم آرامش تو طول ترم خیلی مهم تره!

پاسخ :
یعنی با 4 تا امتحان تو یه روز اوکی‌ای؟
روز قبلشم امتحان دارم :/
ستوده ••
۰۴ بهمن ۰۷:۱۳
من میگم اسایش طول ترم مهم تره امتحانا یه روزه تازه سوالارم که میدن تموم میشه میره 
 ولی خب راجب اینکه تخصصی های خوبی قراره ارائه بشن باعث میشه انتخاب گزینه اول یکم متزلزل بشه 

پاسخ :
یکی هم خدایی چهار تا امتحان تو یه روز زیاده
بعد اینکه قبلشم امتحان دارم نگرانم کرده
فاطمه م_
۰۴ بهمن ۰۹:۵۹
دومی :دی 
چهار تا امتحان تو یه روز خیلی ستمه.

قالبت چه خوووبه ^_^
پاسخ :
ولی آدمو مرد بار میاره =)))
متشکرم ^__^
tarane fn
۰۵ بهمن ۱۹:۱۳
من فقط یه توصیه برای انتخاب واحد دارم اونم اینه حتما اندیشه یک و تربیت بدنی بردار قبل ترم اخر چون پیش نیاز اندیشه ۲ و ورزش هستند و سر پیش نیاز هم نیاز و باهم برداشتن عموما دانشگاه ها اذیت میکنن 
پاسخ :
اندیشه 1 رو گرفتم
تربیت بدنی و ورزشم بذار ببینم کی میخوره به برنامه ام که بگیرم و برگه معافیمو ببرم =)) من ازشون معافم فقط امتحان کتبی میدم :/
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان