جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

بیاید مشورت بدین

۲ ۷

خب انصافا نوشتن تو کانال با نوشتن اینجا خیلی فرق داره درسته که در کل روزانه نویسم ولی خب باز هم حسش متفاوت از هم دیگه است و قابل قیاس نیست حالا به نظرتون این وب عزیز تغییر آدرس و اسم و رسم پیدا کنه یا کلا گم و گور شم یه گوشه برای خودم بنویسم؟ یا اصلا چه کاریه؟ چرا این کارها رو بکنم؟ همینطوری بمونه تا یادم بمونه الزاما همه آدما اونی که نشون میدن نیستن و کسی در دنیا واقعا نمیتونه یک هوگویک واقعی باشه؟

محمدعلی ‌‌
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۲۲

من نفهمیدم درباره چی باید مشورت بدم :))

ولی همونطور که گفتی، کانال جای وبلاگ رو نمی‌گیره.

پاسخ :
تغییر یا حذف اینجا و شروع در یک جای دیگه
زمر 53
۰۹ ارديبهشت ۱۸:۰۳

منم چندین بار به تغییر بلاگ فکر کردم

حذفش، عوض کردنش یا هرچی...

ولی ترجیح میدم همین بلاگ رو نگه دارم

اتفاقا اگر قرار هست تغییر کنم، جلو چشم کسایی که میشناسنم تغییر کنم

 

 

 

پاسخ :
قبول دارم این شاید باعث شه اشتباهاتمون کمتر شه
/ ضمیر
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۴۰

مسخره بازی درنیار همین جا بمون ((:

پاسخ :
چشم
tahi :D
۰۹ ارديبهشت ۲۰:۰۰

همینجا همینجا همینجا

پاسخ :
چشم
هومن ...
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۴۷

من میل به شروع تازه رو می‌فهمم؛ ولی پیشنهادی که دارم اینه که اینجا رو حذف نکنی. خودم تجربه‌‌ داشته‌ام ... این باور تو وجودمون رخنه کرده که برای نو شدن باید قدیمی رو له کرد یا روی ویرانه‌های گذشته بنای جدیدی هوا کرد ... ولی خودم حسرت خاکستر بناهای گذشته‌ام رو خورده‌ام ‌و می‌خورم.

پیشنهادم اینه که اگه حس می‌کنی وجود همزمان اینجا مانع قد کشیدن بلاگ تازه‌ات میشه، یه مدت غیرفعالش کنی و جای دیگه قلم بزنی. بعدا، هر وقت هوای اینجا رو کردی، بازگشایی‌اش کنی.

پاسخ :
نه تصمیم گرفتم بمونم بدون تغییر حتی
تا یادم بمونه راحت بقیه رو باور نکنم 
سعید ‌‌
۰۹ ارديبهشت ۲۳:۴۴

سلام

به نظرم تغییر آدرس بده، این طوری بهتر می‌فهمیم که هیچ کس ماندنی نیست و بیشتر عادت می‌کنیم. (البته الان هم که هستید، در اصل نیستید.)

ولی هم بلاگ جالبی داشتید و هم اخلاق پسندیده‌ای. آخرین کامنتی که دادم در خصوص قضیه بیرون رفتن شما با یکی از اساتید بود. (درست میگم؟ چنین پستی داشتید؟)

در هر صورت سلامت و موفق باشید

پاسخ :
سلام
هوم شاید این کار رو بکنم ولی خب شاید هم همین بمونه
نه ان شاء الله که برمیگردم 
لطف دارید به بنده
اگر خواستید توی چنل تلگرامیم هستم @chukak رو توی تلگرام بزنین میاد
بله درست میگین
ممنونم شما و عزیزانتون هم سلامت و موفق باشید
حامد احمدی
۱۳ ارديبهشت ۰۲:۲۱

همیشه درون رو تازه کن.

بعضی ها هستند با مرتب کردن دفتر کار با محیط خانه یا نوشتن برنامه و زمانبندی می‌خواهند به احساس آرامش و نظم درونی برسند، اما، نامنظمی در درون است. برای همه. برای من و برای همه انسان‌ها.

این وبلاگ را داشته باش، هزار تا وبلاگ دیگر را هم داشته باش. و بدان که وبلاگ و تلگرام و دوست صمیمی غیر مجازی و همه چیز دیگر، بیرون است. ماجرای درون فرق می‌کند. انسان باید بتواند در درون ش به سفر برود، یا خودش خلوت کند، اقماری داشته باشد که در تنهایی ناگهان بزند زیر خنده. یا لبخند بزند. آن زمان، بیرون هرچه میخواهد،باشد.

آفرین. اینجا بگذار باقی بماند. من که می‌خوانم.

پاسخ :
کاملا درست میگین
دقیقا جزو همین افرادم... غافل از اینکه مشکل از درون خودمه
چشم باقی میمونه اینجا 😍
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان