جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

بیاید نظرتون رو بگید لطفا (سوال جدید اضافه شد به اینم جواب بدین لطفا)

۲ ۱۴
استاد کارآفرینی ما میگفت که داشتن وبلاگ خیلی خوبه اما بهتره در مورد علم‌تون باشه اینجوری میتونید خیلیا رو پیدا کنید که بعدا شاید چندتایی‌شون به کارتون بیاد
حالا به نظر شما یه وبلاگ دیگه بزنم برای زیست شناسی و یا با توجه به اسم وبلاگ همینجا یه بخش جدا درست کنم و درباره زیست بگم؟ 
حالا که هم نظر خودم و هم شما اینه که وبلاگ جدا اسم و آدرس پیشنهاد بدین.
با همین چوگویک بنویسم؟ به اسم جغد زیست شناس بنویسم؟ یا به اسم زیست شناس تازه کار؟ 
اسم وب جغد زیست دوست باشه یا زیستانه یا چگونه عاشق زیست شناسی شویم؟ یا پارک زیست شناسی یا سیارک بیولوژی یا مثلا همین سیارک بیولوژی به انگلیسی بشه Asteroid Biology؟؟؟
اینا رو بگید تا آدرس انتخاب کنم
من نظر خودم روی اینه با اسم نویسنده زیست شناس تازه کار و  اسم وبلاگ سیارک بیولوژی یا Asteroid Biology بنویسم آدرس هم همین انگلیسی سیارک بیولوژی باشه
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۰۳ اسفند ۰۹:۵۸
سلام
به نظر من چون زیست شناسی و کلا علم مباحث وسیعی هستند بهتره یه وب جدا بزنین که واقعا افراد علاقه مند یا متخصص در زیست و ... دنبالش کنن
پاسخ :
سلام متشکرم از نظرتون
علیـــــ ََ
۰۳ اسفند ۱۰:۱۹
جدا بزنین بهتره :)
پاسخ :
سلام متشکرم از نظرتون
سولویگ ...
۰۳ اسفند ۱۰:۳۵
به نظر من که جدا باشه بهتره. 
پاسخ :
ممنونم سولویگ جان
serek Khatoon
۰۳ اسفند ۱۰:۳۸
سلام من کلا زیاد با وبلاگ علمی حال نمی کنم به خاطر همین گزینه ی هیچ کدام رو انتخاب می‌کنم 
ولی تو به نظر من توجه نکن و یه وبلاگ جدا بزن ان شاالله موفق باشی😉😊
پاسخ :
سلام تو اونو بخون عاشق زیستت میکنم داداچ =))
serek Khatoon
۰۳ اسفند ۱۰:۵۱
باوشه فقط به عشق خودت می خونم 😍😊
پاسخ :
جون جون :)
الان این پست رو با یه سوال آپدیت میکنم نظرتو بگو
دنیای کامپیوتر ...
۰۳ اسفند ۱۰:۵۸
وبلاگ جدا
پاسخ :
ممنونم چشم
علی ...
۰۳ اسفند ۱۱:۴۱
 دوست داشتنی تر این خواهد بود که وبلاگ جدا باشد و موضوعش فارسی و انگلیسی باشد:)
پاسخ :
تصمیم برای جدا شدن گرفته شده لطفا به بقیه سوالات جواب بدین:)
علی ...
۰۳ اسفند ۱۱:۵۴
اسم وبلاگ با مزه: زیست شناسِ با هدف های بزرگ:)
ولی قشنگ تر این می تونه اسم وبلاگ باشه:
سیارک بیولوژی:)
اسم نویسنده، این می تونه قشنگ تر باشه:
زیست شناس تازه کار یا عاشق زیست شناسی
یا زیست شناسم
پاسخ :
ممنونم
لنی ..
۰۳ اسفند ۱۱:۵۵
سوال اول : 
جدا باشه بهتره .

سوال دوم :
 آدرس انتخابی خودتون خوبه ولی درمورد اسم همین چوگویک هم اسم خوبیه به نظرم.

 البته آدرس و اسم به نظرم خیلی وابسته به این هستن که شما بخواید توی وبتون چطور بنویسین و در آینده  چکارش کنید. مثلا اگه بخواید خیلی روش حساب کنید و برند سازی کنید و این حرفا شاید اسم واقعی خودتون بهتر باشه.
پاسخ :
درباره سوال دوم نکته خوبی بود به نظرم البته میشه اسمم رو توی قسمت درباره من هم بگم ولی خب شاید خیلی‌هام نخوننش :) ولی بله حق با شماست کاملا بخوام خیلی روش حساب باز کنم معمولا اسم واقعی بهتره 
زمر 53
۰۳ اسفند ۱۱:۵۸
به نظر من توی همین بلاگ یک بخش جدا اضافه بشه بهتره
چرا؟
اینجوری میشی یه نفری که داره در مورد زیست شناسی مینویسه
یعنی زندگی جداگانه داره
به عنوان یک فرد جدا شناخته میشه

یه سری بحث های تخصصی دیجیتال مارکتینگ پیش میاد مثل بحث اینفلوئنسرها
یه بحثی که معمولا اینفلوئنسر ها (که همون افراد تاثیر گذار در هر حوزه هستن) دارن ، اینه که زندگی شخصی رو هم کنار کاری نشون میدن

مشکلی که سایت های تخصصی دارن اینه که به چشم یک کتاب بهشون نگاه میشه
انگار نه انگار که یه ادم اون پشت نشسته

وقتی بلاگ کلی هست و داخلش تخصصی هم نوشته میشه ، خیلی انسانی تر بهش نگاه میشه
دوستی های بهتر ممکنه شکل بگیره و ...
پاسخ :
نظرت بشدت منو به فکر فرو برد :)
ولی خب به نظرت از یه وبلاگی که توی تاریخچه اش پر از نق زدن و اسمای عجیب و مسخره است یه جورایی خاله زنکیه اصلا!‌ =))
میشه با این اوضاع مخاطب جدی جذب کرد که شاید فردا روزی به کارم بیاد؟ چون دوست رو که از اینجا دارم
منم نمیخوام خیلی کتابی و جدی و رسمی درباره زیست شناسی بگم از زیست میگم حتما اما نه به صورتی که خواننده فکر کنه داره هیکمن یا لودیش میخونه یا مثلا هارپر و لنینجر میخونه 
اما با این حال زبان طنز و مطرح کردن ایده و اینا میتونه خیلی مخاطب خوبی جذب کنه که شاید اگه بقیه پستای اینجا رو ببینه بگه اسکولو ببینا =)))
serek Khatoon
۰۳ اسفند ۱۳:۳۵
این کامنت آخری که زمر ۵۳ نوشته هم جای تعامل داره هااااا🤔
برای اسمشم راستش هر چی فکر می‌کنم چیز باحالی به ذهنم نمی رسه ولی به نظرم می تونی از اسم پدیده های بانمک زیست شناسی که به نظرت خیلی اسم جذابی دارن هم استفاده کنی مثلا اسم سلولی جانوری چیزی🤔 ترکیب فارسی انگلیسی بودنشم به نظرم باحال میشه
پاسخ :
منم به فکر فرو برد ولی خب میدونی تهش دیدم خودم راحت ترم جدا باشه روم بشه به ۴ تا آدم حسابی نشون بدم
فاطمه سین
۰۳ اسفند ۱۳:۵۹
من نام وکتور رو با توجه به ویژگی بلاگت و تصمیمت پیشنهاد می کنم❤
پاسخ :
:دی ایده خوبیه :)
احمدرضا ‌‌
۰۳ اسفند ۱۷:۳۰
چه ایده عالی هست!
به شدت استقبال میشه.
زیست شناسی عشقه
پاسخ :
خوشحالم که یکی هست بگه عشقه اکثریت بهش به چشم یه درس سطح پایین نگاه میکنن :/
احمدرضا ‌‌
۰۴ اسفند ۱۴:۵۹
اون اکثریتی که به زیست‌شناسی مثل یه درس سطح پایین نگاه میکنن رو باید ریخت تو کوره آدم سوزی :)
پاسخ :
احسنت
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان