جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

بیاید نظر بدین که دقیقا چه کنم چون اولین پاورپوینتیه که برای دانشگاه میسازم!

۲ ۱۹
آقا خر در گل مانده یا خر در چمن دیدین؟ ندیدین؟ الان من یکی رو ببینید خر در چمن رو دیدید! برای درس کارآفرینی باید پاورپوینت بسازم موندم که برای صفحه اول چه عکسی بذارم؟
موضوع سمینارم برشی از کتاب خلاقیت، نوآوری، کارآفرینیه. اصلاً عکس بذارم صفحه اول؟ عکس نذارم؟ عکس خود کتاب رو بذارم؟
عرفان ...
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۰۴
پاینده باشید😊
پاسخ :
سلامت باشید
BooM BooM
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۰۹
صفحه اول یه زمانی بسم الله می گذاشتن :))
صفحه دوم پیشنهادتون درباره عکس کتاب خیلی خوبه با نام استاد و اسم تهیه کننده و تاریخ ساخت مثلاً اردیبهشت ۹۸. بعدشم که عناوین رو میچینید و ادامه کار.
+ مدیریت می خونین؟!
پاسخ :
استاد ما گفتن که موضوع سمینار اسم مون و اسم درس رو بنویسیم
نه زیست شناسی سلولی و مولکولی میخونم
BooM BooM
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۵۰
زیست سلولی مولکولی و کارآفرینی :/ جالبه :)))
بنظر من از گوگل کمک بگیرید و الگو گیری کنید :)
پاسخ :
همه رشته‌های دانشگاهی این درس رو جزو دروس اختیاری دارن و اکثر دانشگاه‌ها یک جوری تحمیل واحد میکنن که مجبور شید بگیرید
نه دیگه اوکی شد با همون عکس کتاب ساختم رفت 
فاطمه م_
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۵۰
قشنگه که یه عکس پس‌زمینه‌ش بذاری ولی اگه عکس کتابو می‌ذاری یه جوری نباشه که نوشته‌هات معلوم نباشن.
پاسخ :
پس زمینه که نه :)) یه موشولوعه 
BooM BooM
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۵۹
خدا رو شکر که به ما تحمیل نکردن :))))
پاسخ :
البته من با گارد زیاد وارد کلاسش شدم.
اما الان از مدیرگروه متشکرم چون که حداقل میدونم چطوری میشه توی رشته خودم کار کنم و زیر دست کسی نباشم این خودش برای من خیلی خوب بود
جناب منزوی
۲۰ ارديبهشت ۰۱:۱۸
عملاً صفحه اول بسم الله هستش و صفحه دوم معرفی (نام استاد، دانشجو، موضوع، دانشگاه و ...) صفحه سوم مقدمه والی آخر. در نهایت هم منابع.
در رابطه با تصویر، تو صفحه دوم بذارید (پس زمینه باشه). آرم دانشگاه رو هم گوشه بذارید.
پاسخ :
مقدمهههه؟ o_O
زمر 53
۲۰ ارديبهشت ۰۲:۲۸
ارائه دانشگاه و جاهای رسمی و درست حسابی نباید خیلی گل و بلبل باشه
عکس نذار
صفحه اول پیش فرض خود قالب های پاورپوینت خوبه
پاسخ :
گل و بلبل =))
نه نذاشتم ولی عکس خود کتاب رو گذاشتم
سولویگ ...
۲۰ ارديبهشت ۱۱:۳۵
با سلام
متاسفانه تجربه‌ای در این زمینه ندارم🤷🏻‍♀️😄. 
پاسخ :
با سلام
عیبی نداره :)
جناب منزوی
۲۰ ارديبهشت ۱۴:۳۲
خُب مقدمه لازمه :)
پاسخ :
O_o
ندیدم تا حالا نه تو ارائه دانشجوها نه استادها
. ℳƐĦƊℑ .
۲۰ ارديبهشت ۱۴:۴۶
حالا که اینبار حل شد و رفت
ولی پاورپوینتای این مدلی نباید زیاد شلوغ پلوغ باشن(:
پاسخ :
شلوغش نکردم :) فقط برای صفحه شروع عکس کتابو گذاشتم😁
علی ...
۲۰ ارديبهشت ۱۷:۵۶
عکس برای مقدمه، زیاد جالب نیست
ولی قشنگش می‌کنه.
فونتش رو بگذار نازنین و فاصله بین متن ها ۱.۵ باشه.
و هر صفحه، پنج خط بیشتر نباشه، پاورپوینه، ورد که نیست .
رنگ فونت و انیمیت متن و صفحه های پاورپوینت با سلیقه خودت، برای خودت
پاورپوینتو دل چسپ‌تر می‌کنه‌.
پاسخ :
مقدمه چیه آقا :))
گیر دادین به مقدمه‌ها :))
عکس رو فقط برای صفحه اول گذاشتم عکس خود کتابم هست 
بقیه‌اش رو لحاظ میکنم 
جناب منزوی
۲۰ ارديبهشت ۱۸:۰۲
ولله ما انجام می دادیم
پاسخ :
عجیبه :))
علی ...
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۰۳
 جای مقدمه صفحه اول پاورپوینته
  و بهتره در اون صفحه مقدمه یک متن باشد تا یک عکس
پاسخ :
:/
من متوجه نمیشم اصلا یعنی چی مقدمه؟ 
هاتف ..
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۱۱
تمپلیت آماده دانلود کن و روی همون بساز بره
عکس هم توی اولین اسلاید بهتره تصویر نباشه چون الکی شلوغش می کنه
پاسخ :
خیلی نگاه کردم تمپلیت آماده‌ها به دلم ننشستن
علی ...
۲۰ ارديبهشت ۲۱:۵۲
 هر چیزی شروع کننده ای داره و اون شروع کننده رو می گن مقدمه همین.
دیگه می تونی بیشتر دربارش بخونی...
پاسخ :
خب این شروع کننده خاصی لازم نداره چون کلا 10 دقیقه وقت دارم یهو میرم سراغ اصل مطلب :)
حامد احمدی
۲۰ ارديبهشت ۲۲:۰۹
من اعتقاد دارم ما چیزی به نام اختراع و خلاقیت نداریم. همه اش کشف است. هواپیما اختراع نشد. بلکه، این قابلیت پرواز کشف شد. 
و هنر در کشف امکانات نهفته است.
این جمله رو بنویس، یک اسم خارجکی هم بنویس زیرش. مثلا از یکی اساتید دانشگاه برکلی. کلی حال می کنند بچه های کلاس.
پاسخ :
=))))
نمیشه باید حتما از اون کتابی باشه که استاد گفته :))
اینتِرنال‌ْ آدِر
۲۰ ارديبهشت ۲۲:۱۴
وقتی واسه ارائه میخوای پاورپوینت بسازی، باید خلاصه نویسی باشه. اگر قراره چیزی شرح بدی، تو یه مورد خلاصه ش کنی تو یه خط. عکس هم میشه گذاشت و از قضا بهترم هست که بذاری تا جذابم باشه. وگرنه که نیازی به پاور نبود. به صورت کلی پاورپوینتت باید مثل تنه ی درختی باشه که حرفای ارائه دهنده شاخ و برگش میده. خلاصه، جمع و جور، جذاب، شیک، ساده و کاربردی.
پاسخ :
دقیقا من خودمم همین فکر رو میکردم که عکس متناسب با موضوع خیلیم خوبه و این همه جبهه گرفتن بقیه رو درک نمیکنم :))
خلاصه نویسی‌هاش انجام شده گیرم همین چگونگی ساخت بود :)
نظر خودم اینه که مثلا توی شیپ بنویسم خلاقیت
بعد یکسری کلیدواژه رو که از متن در آوردم جلوش بنویسم :)
حالا باید کامل بسازمش به چند نفر نشون بدم ببینم نظرشون چیه :دی
من ...
۲۱ ارديبهشت ۱۳:۰۰
اگه با پرزی ارائه بدی که میشی نور چشم استاد و زننده مشت محکم به دهان همکلاسیان‎(:‎
prezi
پاسخ :
چی چی هست؟ 
من ...
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۱۴
یه نرم افزار ارائه اس، مثل پاورپوینت
اما افکت ها و حرکتهاش خیلی جذابتره
برای ارائه های شیک و مجلسی و پایان نامه و اینها هم بهتره
فضای کارش بجای اینکه اسلاید ها دونه دونه ورق بخورن اینطوریه که از فضای اسلاید کامل خارج میشه و بعد میره داخل اسلاید بعدی
ترتیب و چینش اسلایدها هم با خودته که فرضا الان بره وارد اسلاید گوشه سمت راست بشه یا پایین سمت چپ یا وسط یا هرجا
جذابه😁
پاسخ :
آها :))
این زیادی جینگولک بازی داره :))
همون پاور راحت تره بعدم من میخوام لپتاپ نبرم و با لپتاپ استاد نشون بدم پاورمو برای همینم باید چیزی باشه که اوشونم داشته باشه
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان