جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

تا دیروز اسقف روسیه، کیریل یکم قوی‌ترین قهرمانم بود ولی الان رو کردم به یکی از خدایان یونان پوزئیدون

۲ ۴
یادم نیست درباره بازی empires and puzzles چیزی گفتم یا نه ولی اگر نگفتم که باید بدانید و آگاه باشید که این قهرمانان عنوان مربوط به همین بازی هستن و خب جونم براتون بگه که مدل بازی از اسمش هم مشخصه یک جور پازل از این مدل‌هایی که باید حداقل سه تا باشه تا حذف بشه اینجا جای حذف شدن عین توپی که میزنی زمین هوا میره میرن هوا سمت دشمنانت توی بازی که این دشمنان گرامی میتونه یک بازیکن دیگه یا خود گیم باشه و برای اینکه بتونی توش پیشرفت کنی و بیشتر پازل بازی کنی باید سعی کنی قهرمان به دست بیاری حالا با جمع کردن الماس یا وقتی سرزمین آتلانتیس برات باز شد و شروع کردی به بازی توی سرزمین آتلانتیس با جمع کردن سکه‌های آتلانتیس و خب من تقریبا یک سالی هست که بازی میکنم و اولین قهرمان قوی و نیرومندی که بهم داد کیریل اول اسقف روسیه بود که میتونست به زخمی‌ها جون بده و علاوه بر این میتونست خودشم درمان کنه و باحال‌ترش اینکه به همه قهرمانای تیمت قدرت حمله و سپر دفاعی قوی میداد تا بتونن بهتر عمل کنن بعد از اون قهرمان‌های دیگه‌ای هم به دست آوردم که خب قوی بودن البته نه به این پرکاربردی مثلا میتونستن به سه تا قهرمان حریف ضربه بزنن و البته سپر دفاعیش رو هم ضعیف کنن که خودت میتونستی انتخاب کنی کدوم سه تا رو بزنه (سه تاشون باید کنار هم باشن) یا مثلا قهرمانی که ضربه قوی‌ای به تمام قهرمان‌های رو به رو میزد بعد هر کدوم این قهرمان‌ها یک رنگی دارن زرد، قرمز، سبز، آبی و بنفش بعد من قهرمان زردم توی این یک سال ضعیف مونده بود و بازی بهم یک قهرمان چهار ستاره یا پنج ستاره نمیداد تا اینکه امروز یکهویی تحت یک حرکت جذاب بهم یک عدد پوزئیدون داد و دست دست پنج ستاره‌ هم هست لعنتی کلی هم باحاله میتونه به انتخاب خودت یکی رو بزنه له و لورده کنه و تا سه تا حمله خودت بهت این امکان رو میده که اگه دشمنت بهت ضربه زد ضربه‌اش مطلقا اثر نکنه خلاصه که خیلی خفن خوشحالم کرد یهو بعدم که چون تمام قهرمان‌های بازی شخصیت‌های اسطوره‌ای هستن یا آدمایی که به هر دلیلی خفنن میخوام به مرور بشینم در مورد تک تک اونا بخونم و براتون بگم فعلا درباره این اسقف روسیه چیزی بیشتر از همون دو خط توی ویکی پدیا پیدا نکردم که بگم اما پوزئیدون مهم‌ترین خدای یونانه ظاهرا و سیل اخیر هم زیر سر همینه از نظر یونانی‌های باستان چون در اصل میگن سرور و یا شوهر زمینه طبق گفته‌های ویکی پدیا خیلی هم هوس بازه لعنتی خلاصه بخونید درباره اش جالبه 
(الان ذوق داشتم درباره این موضوع بگم ولی وقتم کمه پس نمیشه خودم از پوزئیدون بگم ولی قول میدم درباره بقیه به زبون خودم بیام بنویسم)
سولویگ ...
۰۸ فروردين ۱۹:۵۸
من با جناب پوزئیدون تو مجموعه پرسی جکسون آشنا شدم، که پدر خود پرسیه. ولی منم خیلی از این بازیای پازلی دوست دارم و همیشه هم به خاطرش مسخره می‌شم، بهم می‌گن این لوس بازیا چیه:|
پاسخ :
من امروز باهاش آشنا شدم :دی مجموعه پرسی جکسون کتابه یا فیلم؟
اونا خودشون مسخره ان :/
سولویگ ...
۰۸ فروردين ۲۱:۱۶
کتاب بوده، فیلم هم شده. یه ادامه‌ای هم داره، مجموعه قهرمانان المپ که فیلم نداره.
😂👍🏻
پاسخ :
اااه پس برم سراغش :) 
ریرا
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۵۶

سلام ببخشید ولی من واقعا کنجکاویم گل کرده:)

این "کسب درآمد از اینترنت" که تو پیوند های روزانتون گذاشتید رو خودتون تجربه و امتحان کردید؟؟!

خیلی وسوسه برانگیزه حقیقتش.

برام جالب بود بدونم چرا تو قسمت پیوندهای روزانتون گذاشتید.

پاسخ :
سلام عزیزم
نه والا چون طرف دوستم بود و بی خبرم
ریرا
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۴۴

فقط چون دوستتون بود؟؟!

اون وقت با وجود اینکه دوستتون بود نتونستید اعتماد کنید و یه امتحانی بکنید؟ به هیچ وجه در موردش کنجکاو نشدید که بپرسید و اینا؟؟

پاسخ :
بله
نیازی به امتحانش نداشتم فقط برای اینکه دوستم بتونه کسب درآمد انجام بده اون محصولی که توی وبش هست رو خریدم ولی حوصله‌ و نیاز به پیگیریش نداشتم
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان