جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

تردید

۵ ۴

کانال بعضی از بچه‌ها رو که می‌خونم گاهی با یه سوالاتی یا حرفایی مواجه میشم که میگم شاید بد نباشه یکسری از تجربیاتمو بی‌پرده مکتوب کنم حتی اگه بخوام حریم خصوصیم حفظ بشه با اسم و رسمی که کسی ندونه و جایی به جز وبلاگ و یا کانالم اما از طرفی هم تجربیات من دقیقا همون چاقوی تیز آشپزخونه هستن که میشه باهاش هم یه غذایی خوشمزه پخت و هم آدم کشت و من نمیتونم به مغزم این ضمانتو بدم که هر کسی که تجربیات منو میخونه بعدش اون نتیجه درست مد نظر منو میگیره... همین مانع انجامش میشه و باعث شده بشدت تردید کنم.

بهار زاد
۲۹ تیر ۱۹:۲۱

منم اینجور وقتا خیلی گیر میکنم:/

نمیشه هدایتش کنی به اون سمتی که غذای خوشمره میشه پخت؟ :) مثلا بگی تهش منطور من اینه

پاسخ :
نمیدونم حقیقتا میترسم حتی اگه منظورمو تهش بگم یه عده با ذکر برو بابا برداشت شخصی خودشون رو بکنن :)) بعد من گردن نمیگیرم اگه من ته داستان گفتم من کردم شما نکنید یکی بگه ااع نه اتفاقا ببین تو هیچیت نشد شانس آوردی پس شاید منم همین شدم :))
یاسمن گلی :)
۲۹ تیر ۱۹:۴۹

دقیقا عین من 

پاسخ :
حس بدیه 
بهار زاد
۳۰ تیر ۰۰:۴۸

:))))

من خودم ناخواسته رو این چیزا خیلی حساسم. حالا نمیدونم این موضوعاتی که مد نظرته دقیقا چیه، ولی منم بودم، احتمالا ذهنم حسابی درگیر تبعاتش میشد.

ان‌شاءالله هر چی خیره :)

پاسخ :
بیشتر از همه پیچوندن خانواده، ارتباط با جنس مخالف و یکسری چیزهای اینجوری :))
بهار زاد
۳۰ تیر ۱۱:۳۶

آهان. خب به نظرم واقعا موضوعای حساسی ان :)

امیدوارم در نهایت این تردید به همون جایی برسه که درسته ؛)

پاسخ :
دقیقا همین حساسیتش باعث شده بترسم و تردید کنم.
ان شا الله همینطور میشه.
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان