جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

تصویب شد

۲ ۳
خب با توجه به نظر بچه‌های دانشگاه و با توجه به ایده خفن بابای وبلاگیم که بعد از پیاده سازی می‌فهمید تصویب شد وب که حتما وب جدا باشه بعد اسم و آدرس و همه چیزم انتخاب شد که بعد از ساخت وبلاگ بهتون نشونش میدم منتهی الان باز باید برم سراغ چارلی و بحث شیرین و جذاب کمک گرفتن برای قالب!‌ یک حسی در من هست که میگه الان چارلی جیغ زنان میذاره میره!
tarane fn
۰۳ اسفند ۱۳:۲۵
منتظر رونمایی هستیم 
پاسخ :
:)
فاطمه :)
۰۳ اسفند ۱۳:۳۸
خداروشکر :)
پس وبلاگ نو مبارک من اول گفتم ☝
پاسخ :
ممنونم عزیزم :)
serek Khatoon
۰۳ اسفند ۱۳:۳۹
عه تصویب شد؟پس من دیر رسیدم☹️
دستم بند بود نرسیدم زود سر بزنم ☹️
حالا مبارکه چرخش بچرخه ان شاالله برات 😊
پاسخ :
تشکر هنوز ساخته نشده ایده داری بگو شاید تغییراتی ایجاد شد :)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان