جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

تنگی نفس

۲ ۱۰
شاید سخت‌ترین کار تو دنیا حتی سخت‌تر از کار تو معدن نشستن پای غصه‌ها و دلتنگی‌های عزیزانت باشه. دیشب با بابام تصمیم گرفتیم انیمیشن ببینیم دوتایی سر همین تا نزدیکای سه و خرده‌ای موبایلم کنار بود ساعت سه بود که دیدم هنوز اونی که باید بخوابه نخوابیده! نگرانش شدم پیام دادم حرف زدیم از دلتنگی گفت از غصه‌هاش از حرف‌هایی که دوست داشت به معشوق بی‌وفا بگه و نمیشد می‌گفت و من نفسم تنگ میشد انگار یکی وزنه گذاشته روی سینه من نفسم بالا نمی‌اومد داشتم خفه میشدم. تا حالا اعدام به شیوه شکنجه‌گرها با کشیده شدن پارچه روی سر و ریخته شدن آب روی پارچه را تجربه نکردم اما قسم می‌خورم که باید حسش شبیه به حس دیشبم باشه. سخت بود معشوق خودت با گریه از کسی که بهش ظلم کرده بگه از احساسش به اون شخص بگه و گریه کنه و تو نتونی هیچ غلطی بکنی...
بهتر که شد خوابید و من طبق یک عادت همیشگی نخوابیدم تا مطمئن بشم خوابیده کم‌کم مطمئن شدم و داشتم می‌خوابیدم که دوستی پیام داد نتونستم بگم خوابم میاد حرف زدیم مسخره بازی در‌آوردیم. دوستمم تنگی نفس داشت وسط حرفاش می‌خواستم براش بمیرم ولی خب که چی؟ مردن من دردی ازش دوا نمی‌کنه ولی خب کاش یکی به همه دختران مهربان سرزمینم بگه فرصت دوباره ندین کسی که باعث اذیت شماست حقش سطل زباله است نه بخشش حتی اگه فامیل درجه یک باشه البته منهای پدر، مادر، خواهر و بردار باید دور انداخت.
رستاک :)
۲۳ تیر ۱۲:۴۰
بعضی وقتا باید بخشید ولی بنظرم
پاسخ :
آدمی که با بی انصافیش اعتماد به نفستو میخواد بگیره! 
آدمی که با رفتارش بهت بی توجهی داره
آدمی که باعث تنگی نفست میشه با رفتار زننده اش باید انداخت دور
از یک آشغال هم بی ارزش تره
من خودم یه زمانی فکر میکردم بخشش بهتره ولی اینجور آدما درست نمیشن 
آقای مُرَّدَد
۲۳ تیر ۱۲:۵۹
بخشش خوبه ولی آدمش هم باید لایقش باشه...
در غیر این صورت مثل یه دندون لق، باید کند انداختش دور
پاسخ :
بله دقیقا
مسـ ـتور
۲۳ تیر ۱۳:۰۶
شنیدن این غصه ها خیلی سخت و تلخ و نفس گیره واقعا و سخت تر از اون اینه که خودت باشی دلیل غصه و کاری ازت برنیاد!
امیدوارم این قدرت رو پیدا کنیم که لااقل باعث آرامش طرف مقابلمون بشیم و باشیم
پاسخ :
اوهوم حالا من خدا رو شکر دلیل غصه های هیچکدوم نبودم
ان شاء اللّه 
خانومی ...
۲۳ تیر ۱۳:۳۲
دقیقا ! آدم چیزی که بالا آورده رو دوباره نمیخوره. یکی که از زندگی آدم رفته رو دوباره نباید برش گردونیم 
پاسخ :
دقیقاااا
اصلا جمله ات رو باید با آب طلا نوشت
صد امتیاز مثبت :دی
.Faber K 
۲۳ تیر ۱۳:۵۶
حسش شبیه غرق شدن توی آبه،
وقتی داری تا خرتلاق توش دست و پا می‌زنی!
آدما هیچوقت اشتباه نمی‌کنند،
آدما هر موقع از زندگیشون اگر کاری رو کردن،
ایمان داشتن که کار درستی بوده!
اینکه یکی تو نظرمون تو زرد از آب در میاد تقصیر ما نیست،
تو توی رفاقتت براش کم نذاشتی، اون بود که زد زیر همه چیز! :)
پاسخ :
دقیقا همین حس رو داره
میدونی این شامل حال دخترای مهربون احمق نمیشه
من خیلی جاها میدونستم اشتباهه ولی دلم نیومد 
تقصیر ما نیست ولی میتونیم جلوشو بگیریم باز نیاد تو زندگی مون حرفم اینه
بله برای همینم هست باید دیگه دمش رو چید :) چون نفهم و بی ارزشه 
ابوالفضل ...
۲۳ تیر ۱۴:۴۶
خلا عاطفی تنها دلیلیه که نمی‌گذاره آدما فراموش کنن اون کسی رو که باید از یاد ببرنش. خب بین رابطه‌ها هم باید حتما فاصله باشه وگرنه همه اذیت می‌شن. پس این وقت‌ها رفیقایی مثل تو باید کمکش کنند و نگذارن تنها باشه تا بتونه فراموشش کنه اونی که باید...
پاسخ :
بله قبول دارم و من همیشه سعی کردم این خلا رو براش پر کنم
حتی وقتی باهاش دعوام شده با همه گند اخلاقیم قهر نکردم خودمم رفتم عذرخواهی حتی اگه معتقد بودم من مقصر نبودم ولی متاسفانه توی این سه سال خلا براش پر نشده چون نمیشه هم دیگه رو ببینیم و میترسه از دیدار چون میترسه من وابسته شم ولی اون علاقمند نشه :) بعد من اذیت شم
دوست دومم تو سفر آشنا شدیم هم شهری نیستیم نمیشه وقتی خوب نیست بگم بپوش میام دنبالت بریم فلان جا فقط میتونم حرف خوب بزنم و خب اثرش زیاد نیست
زمر 53
۲۳ تیر ۱۵:۰۵
جوابت به رستاک رو بذار در جواب اون حرفی که گفتی "گریه کسی که دوستش داشتی"


پاسخ :
باشه
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۳ تیر ۱۶:۴۷
گاهی وقت ها هم فکر میکنیم خودمون به این بخشیدن نیاز داریم!
پاسخ :
ولی فکر احمقانه‌ای هست
نمیگم کلاااا به هیچکس فرصت ندیم ‌ها ولی خب یکسریا لیاقت ندارن...
حوا ...
۲۴ تیر ۰۷:۵۷
مهربونی :) و دیگر هیچ
پاسخ :
نه اندازه تو :) 
Fa Ella
۲۵ تیر ۰۷:۰۶
اومدم یه چیزی بگم، چشمم به کامنت خانومی خورد و :|||
این چه تشبیهی بود اخه اول صبی :((( 

+کاش خوب بشن زود... حال دلشون و خودشون
پاسخ :
عزیزممم :)) اتفاقا مثال تاثیرگذاریه
ان شاء اللّه 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان