جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

تولد مادر خانوم

۲ ۴

تولد مادرم نزدیکه ولی خودش ازم دوره! حالا موندم چه کنم؟ البته لازم به ذکر است حدود ۲۰ روز بعد تولدش خدا بخواد می‌تونم بغلش کنم... همین قدر نزدیک و جذاب

‌‌‌ ‌‌‌تیرزاد
۱۱ مهر ۱۲:۴۷

سلام

 

تولد شون مبارکا باشه ان شاءالله بمونین برای هم و با هم. :)

پاسخ :
سلام ممنونم مرسی همچنین شما و عزیزانتون
MIS _REIHANE
۱۱ مهر ۱۲:۵۸

سلام.مبارکه.اگه میخای چیزی بخری میتونی انلاین براش بفرستی. ها؟

پاسخ :
سلام عزیزم مرسی :)
خب وقتی ۲۰ روز بعدش می‌بینمش خودم ببرم جذابتر نیست؟
MIS _REIHANE
۱۱ مهر ۱۵:۴۵

قطعاا بهتره. موافقم. فوقش یه استوری با کلی بوس و گل فراوانه یا شایدم یه تماس(: به خوشی عزیزم

من نمیدونم طرف شما چجوریه ولی طرف ما وقتی مامانا تولدشونه دوس دارن اینستا یا واتساپ رو پر بکنی از استوری قلب و فدایت شوم ((= و همچنین باباها، و همچنین دوستا.و همچنین همه قریبا :دی

پاسخ :
اااع من اینو دیدم ولی یادم رفته جواب بدم ببخشید
من مخالف استوریم شاید یکی مادر نداشته باشه
حتی دوستام میدونن دوست ندارم تو استوری بهم تبریک نمیگن اومدیم و یکی تنها بود دلش گرفت 
MIS _REIHANE
۲۷ مهر ۰۹:۳۲

عب نداره بابااا

من خودمم زیاد با این فرهنگ هنوز اخت نشدم.اگه بشه اسمش رو گذاشت فرهنگ. ولی به شدت با مسئله استوری غذا گذاشتن مخالفم 

اما خب برای  تولد حساسیت اینچنینی نداشتم تاحالا.نکته قشنگی رو گفتی.ممنون.

پاسخ :
فدات شم
به نظر منم نمیشه گفت فرهنگ 
استوری غذا که خیانته مگه پیجت پیج رستورانت باشه :))
قربونت عزیزم 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان