جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

تو مو میبینی و من پیچش مو

۹ ۳

پدرم درست میگفت و خوب شد که اینجا رو حذف نکردم چون هنوزم گاهی دلتنگش میشم و میام بهش سر میزنم امروز انقدری دلتنگش شدم که گفتم چه کاریه؟ چرا پستاش آرشیو باشه؟ یا جای دیگه بنویسم؟ خلاصه که من برگشتم همینجا! :)

/ ضمیر
۲۹ بهمن ۱۴:۰۵

ما از وبلاگیم و به آن باز می‌گردیم دیم دیم...

پاسخ :
دقیقا البته من به یه وبلاگ دیگه کوچ کرده بودم ولی انگار این وبلاگم یه چیز دیگه است!
حامد احمدی
۲۹ بهمن ۱۶:۵۲

خیلی خوبه که آدم احساس کنه اون بیرون جای بهتریه. 

و خیلی بده که آدم بره بیرون،

چون متوجه می شه که اون بیرون جای بهتری نیست!

یک شهر دیگه جای بهتری نیست، یک دانشگاه دیگه جای بهتری نیست، یک شرکت دیگه جای بهتری نیست، یک وبلاگ دیگه جای بهتری.. 

به امید اینکه جاهای دیگر را نیازماییم و به خیال گرم تر بودن بیرون خوش باشیم. که ما همواره در خیال وصل زندگی می‌کنیم. و نه خود وصل.

پاسخ :
دقیقا خیالش شیرین‌تره...
آرش پاکروش
۲۹ بهمن ۱۹:۳۰

به قول اونور آبی‌ها: 

welcome back

پاسخ :
ممنونم 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان