جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

تک فرزندها همه شون همینن!

۲ ۴

بالاخره رفتم و نتیجه تستام رو توی مرکز آتیه تفسیر کردن و مشخص شد مطلقا دو قطبی نیستم فقط یکم خودشیفته‌ام و در عین برونگرا بودن حال و حوصله جمعای شلوغ رو ندارم و باعث خستگیم و رفتارهایی میشه که به نظر بقیه عجیبه (مثلا همینجوری که مهمون نشسته میرم مسواک میزنم شب بخیر میگم و میخوابمlaugh) به مادرم گفتم میگه خب چیزی نیست همه تک فرزندها خودشیفته ان و اجتماعی نیستن زیاد و مشخصا داشت از فرد خاصی به جز من می‌نالید و من از خنده غش کرده بودم کف زمین و خب باید بگم پس دلیلی که باعث میشد من همیشه فکر کنم این شخصی که مادرم ازش شاکیه منو بهتر درک میکنه این بوده که اونم یه تک فرزنده و دیگر هیچ!

حمدان مقدم
۲۹ دی ۱۳:۰۴

سلام.ان شاءالله شفای عاجل

پاسخ :
سلام مرسی :))
تار و پود √
۲۹ دی ۱۵:۲۹

اگه به اینه؛ منم یه ذره تک فرزندم

پاسخ :
چطوری یه ذره تک فرزندی؟ 
تار و پود √
۲۹ دی ۱۸:۰۴

خب قاعدتا اولین فرزند تا چندسال که بچه بعدی به دنیا بیاد تک فرزنده. البته منظورم درباره همین رفتارهای مورد اشاره در پست بود: مسواک و اینا

پاسخ :
درسته
خب پس خوبه تنها آدمی نیستم که توانایی تحمل تمام یه مهمونی طولانی شلوغ و مسخره رو نداره :))
سید محمدرضا
۱۸ بهمن ۱۵:۲۰

سرگرم کننده بود :)

پاسخ :
:)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان