جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

جیغ جگرسوز

۲ ۱۶
صبح با صدای جیغ بنفش و البته جگرسوزی بیدار شدم اول ترسیدم متوجه نشدم چی شده و چه کسی داره جیغ میزنه یکم که گذشت دیدم کولر بیچاره است داره جیغ میکشه میگه بذارید بیام داخل ناموساً دارم میسوزم!
استاد بزرگ
۲۷ تیر ۱۶:۴۰
خخخخخخخخ
فکر کردم چی شده بود ...
ولی انصافا هوا خیلی گرمه.
:)
پاسخ :
:)
من اولش که از خواب پریدم جدی متوجه نشدم منشا صدا چیه شبیه به این بود که یکی داره زنده زنده جوجه رنگی چرخ میکنه :| جوجه هم داره جیغ میکشه
وحشتناک گرمه اگه این تابستون نمیریم باید بهمون مدال بدن
هلما ...
۲۷ تیر ۱۷:۰۶
هوای ما خنک شده.
پاسخ :
خوش به جالتون
حامد سپهر
۲۷ تیر ۱۸:۱۳
براش سایه بان درست کنید گناه داره:))
پاسخ :
باید به پدر بگم :) 
منتظر ....
۲۷ تیر ۱۸:۲۲
منم دلم میخواد از همون جیغای جگر سوز بزنم ): 
خیلیییییییییییییی گرمه 
پاسخ :
تو همینطوریشم جیغ جیغویی ننداز گردن گرما [آیکون خباثت] 
حوا ...
۲۷ تیر ۱۸:۵۷
طنازِ کی بودی تو؟! ^_^
پاسخ :
:دی
تو :دی شایدم بابام یا رفیق جان :دی 
اصلا من متعلق به همه ام
چارلی ‌‌‌
۲۷ تیر ۲۲:۵۶
احیانا نباید سرِ ظهر جیغ میزد؟ :/ صبح تازه خوبه که D:
پاسخ :
خسته بود :)) شبم روشن بود :دی 
رضا `پسر از جنس پدر`
۲۸ تیر ۰۱:۲۹
خنده دار بود . جالبه من هر روز سر گرمی هوا با خدا صحبت میکنم میگم خدایا بسته خسته شدیم به خدا بهشت نمیخوایم گرمه رو از ما دور کنی انگار بهمون بهشت دادی تو همین دنیا خسته شدیم دیگه بسته دیگه
[طنز]
پاسخ :
:دی
خدایا یکم فوت کن اصلا
مسـ ـتور
۲۸ تیر ۱۵:۳۴
خواهر خوشمزه ی خودمی اصلا ^_^
پاسخ :
^__^
ابوالفضل ...
۲۸ تیر ۱۹:۳۳
کولر رو هر وقت می‌آم تهران درک می‌کنم. به این صورت که از جلوی کانال کولر خونه رفیقم جم نمی‌خورم!
پاسخ :
:))
شما مگه کجا ساکنی که خنکه؟ 
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۸ تیر ۲۱:۱۷
تابستان است دیگر:/
پاسخ :
واقعا 
ابوالفضل ...
۲۸ تیر ۲۱:۳۸
فیروزکوه 😐
پاسخ :
اااع خوش به حالتون
من فکر میکردم ساکن کرج هستین :دی
چرا پوکر؟ 
ابوالفضل ...
۲۹ تیر ۱۰:۴۵
واس اینکه فک کردم می‌دونستی.
پاسخ :
نه من جدیدا کم حافظه هم شدم :) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان