جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

حدیث داریم... آره دلیل علمی هم داریم حتی!

۲ ۱۰
دیروز با یکی حرف میزدم میگفت حدیث داریم خواب بعد از ظهر جنون میاره و خواب بعد نماز صبح سبب هلاکت میشه بهش میگم آره میدونم علمی هم ثابت شده و به غیر اون کاملا مشخصه که خواب عصر جنون میاره تو دیدی یکی از خواب عصر بیدار شه خوش اخلاق باشه؟ 
[زنگ زده میگه از غذای دیشب راضی بودین؟ میگم نون‌تون مزه نفت می‌داد فکر کنم باورش نشد ولی گفت حتما پیگیری میشه ولی رشته کلام من رو پوکوند بی‌ادب نارنجی رنگ!]
خلاصه می‌خواستم بگم نیت کردم ساعت خوابمو عوض کنم شب ساعت ۹ بخوابم که صبح بعد اذان بیدار بمونم و عصرم نخوابم و چون همون حدیث داریم خواب قبل ناهار یه نیم ساعتش مشکل نداره قبل ناهار یک چرت بزنم البته گمونم به این زودیا به این دستاورد نرسم حداقل نه تا وقتی که شبا غصه داره و نمیتونم بیخیال غم و غصه خواهر کوچکه بشم و بخوابم...
تازه جدیدا یک چیزهایی شده شاید هوگویک برگرده نمیتونم بهش نه بگم ولی خب یقینا دیگه مثل قبل نشه برام ولی با این حال اگه بگه غم داره میشه دو عامل برای بی‌خوابی و فکر...
serek Khatoon
۲۳ آذر ۱۷:۲۶
به قول یکی از دوستام شب چه ربطی به خواب دارد؟
پاسخ :
والا بخدا
فاطمه م_
۲۳ آذر ۱۸:۰۳
من یه کم پیش از خواب بعدازظهر بلند شدم و نکته‌ی جنون رو کاملا تایید می‌کنم :/
پاسخ :
=))))))))))
خود منم وقتایی که عصر میخوابم کاملا تایید میکنمش :دی
اینتِرنال‌ْ آدِر
۲۳ آذر ۲۰:۳۳
قرائتی وار به مساله اشاره نمودید. :))
پاسخ :
بنده خدا قرائتی خودشو میکشه اینو بفهمه =))))
morealess ..
۲۴ آذر ۰۲:۰۱
من یه ۹۷ سالی میشه که دارم به رسیدن به این دستاورد فکر میکنم. محقق نمیشه لامصب (((:
زمر 53
۲۴ آذر ۰۹:۰۳
من ساعت 9 خوابیدن از آرزوهامه
ولی تقریبا دست نیافتنی هستش
یه مدت کوتاهی توی زندگیم تونستم پیاده سازیش کنم و رسما بهترین و مفیدترین روزهای اون دوران رو تجربه کردم

اما اینکه مثلا ادم 11 بخوابه دیگه دست نیافتنی نیست
11 بخوابی 5 بلند شی خوبه دیگه
طول روز هم یه چرت کوتاه 15-30 دقیقه ای شارژ شارژ میکنه ادمو
پاسخ :
بیا و بگو چطوری بهش رسیدی

یازده هم دیره :/ من یازده بخوابم پنج بیدار شم نزدیکای ظهر گیجم
حوا ...
۲۴ آذر ۱۰:۰۱
نمی‌دونی داشتنت چقدر خوبه :) ببخشید که اذیت می‌شی بخاطرِ من :((
پاسخ :
قربونت برم داشتن یه خواهر کوچولوی مهربون بهتره
خواهش میکنم عزیز دلم این چه حرفیه 
زمر 53
۲۴ آذر ۲۱:۵۶
قدم به قدمش این بود که:

یکی دو روز کم خوابی میدادم به خودم و با اینکه شب دیر خوابم میبرد صبح زود پامیشدم
بعد شبا نمازو اول وقت میخوندم و شام هم سنگین میخوردم که خوابم بگیره
قشنگ ساعت 9 خوابم میبرد
پاسخ :
این کارت بدتر صدمه جسمانی داشته که :/
ابوالفضل ...
۲۴ آذر ۲۳:۱۵
خواب عصر خصوصا وقتی بیدار شی شب شده باشه خیلی بده...
مثلا امروز باز دوباره تجربه‌ش کردم و چی بگم از بدیاش!

هوگویک کی بود؟!🤔


پاسخ :
من که حس من کیم اینجا کجاست کی منو... دارم 😂
هوگویک دیگه :) بهت میگم تلگرام
میدونم بگم اولین حرف هوووف می باشد :)))
ابوالفضل ...
۲۴ آذر ۲۳:۵۳
دقیقا منم این حس رو دارم!

هوووف نه! پوووففف 😁😁😁
پاسخ :
خخخ
خا همون پوف 
زمر 53
۲۵ آذر ۱۱:۳۰
یکی دو روز بود اخه
به صدمه نرسید :-D
پاسخ :
همون که زنده ای =))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان