جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

حس شاخی دارم حتی!

۲ ۷
توی کتابخونه دانشکده کوفتی بعد از اینکه درسمون رو خوندیم تارزان غیرتی یک ایده مطرح کرد که همون روز با پرنسس جان در میون گذاشتیم گفت براتون زوده اما اگه می‌خواهید فلان کار رو بکنید و اگه می‌خواهید من میشم استاد راهنما خر تیتاپ خورده دیدین؟ اون شکلی شدیم خلاصه دعا کنید برامون بتونیم تا شهریور ماه بترکونیم و بیام مفصل بگم ایده اولیه چی بود و ایده پرنسس عزیزمون یا بهتر بگم راهنماییش چی بود دعا کنید‌ها خب؟
+ من عاشق لرهام ایضا کردها و میگن قوم لک ترکیب لر و کرده ولی نمی‌دونم چرا به طور معمول همه لک‌هایی که دیدم جورین که سایه همو با تیر میزنیم... امروز فهمیدم استاد بیوشیمی ۱ لک هستش و دارم فکر میکنم چقدر خوبه که آموزش گفت غصه نخور من با مدیرگروه حرف میزنم شرایطتت رو میگم که باید بری فیزیوتراپی و آب درمانی برات یه استاد دیگه اوکی میکنم تو روز دیگه... و الا هیچ بعید نبود ترم دیگه از اول ترم تا آخر ترم بیام غر بزنم که استاد بیوشیمی ۱ فلانه بیساره...
حوا ...
۲۸ آذر ۱۲:۱۷
همه چی ختم می‌شه به بیوشیمی :| :))
پاسخ :
هم چییییییییی =))
ولی خب آموزش قول‌های زیبا داده شادم :))
و ا ر و نا
۲۸ آذر ۱۲:۲۰
و چقدر بیوشیمی عشق است :) 
پاسخ :
به شرطی که استادت خوب باشه بفهمی همه دروس لذت بخشن خصوصا شیمیا
حسین
۲۸ آذر ۱۲:۳۳
و ایضا به وبلاگ ما هم سر بزن خخخ
پاسخ :
:/
فاطمه :)
۲۸ آذر ۱۲:۴۳
یعنی تو الآن اَزانی مِ چَ اِشِم؟
پاسخ :
؟!
فاطمه :)
۲۸ آذر ۱۴:۴۷
به زبون خیلی نزدیک به لکی (کردی کلهری)صحبت کردم.
گفتم یعنی الان می دونی من چی می گم؟!!
همین
راستی خدایا تا شهریور بترکونن!اینم دعا

پاسخ :
:) نه! ادعا نکردم زبون شون رو بلدم!!!
متشکرم عزیزم :) :*
فاطمه :)
۲۸ آذر ۱۵:۲۵
همینطوری پرسیدم.ادعا مدعا نمیخوا گفتم یا بلدی یا نه.
اصن خودم یادت میدم.:))

پاسخ :
فکر کردم فکر کردی اینی که میگم دوستشون دارم یا بدم میاد یعنی بلدم =)) البته یه خرده لری و کردی میفهمما ولی خیلی کم :)
خخخ مرسی :) اتفاقا دوست دارم آدم هر گویش و زبانی بلد باشه خوبه
Maryam mariyana
۲۸ آذر ۱۵:۵۱
سلام 
خدا بد نده ، آب درمانی چرا ؟ 
پاسخ :
سلام
ممنونم بخاطر یه مشکل مادرزاد 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان