جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

خبرتون بیاد خبر بدید خب!

۲ ۷
اعصاب ندارم آقا امروز پتانسیلشو داشتم برم مسئول کانال دانشکده رو بکشم! امروز ثبت نام وروردی جدیدها بود و کلاس تشکیل نمی‌شد بعد این ببعی‌ها یادشون رفته بود اطلاع رسانی کنن و باعث شدن من از خوابم بزنم برم دانشگاه تازه هشت طبقه هم برم بالا! بمیری الهی!...
بعدم میگن سوژه نکنید و فلان چطوری کسی که دغدغه‌اش رنگ لاکش بود سوژه نکنیم؟!
هوووف اینا رو بیخیال تغییراتی در راه است!‌ منتظر باشید تا بعد عاشورا اینجا رو یک شکل دیگه ببینید قراره کوبیده شه از نو ساخته شه!
مرتضا دِ
۲۶ شهریور ۱۲:۲۰
حالا یه روز به جبرانش دیر برو سرکلاس
پاسخ :
نه بابا حساسه نمره کم میکنه
یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
۲۶ شهریور ۱۲:۲۳
😂😂😂😂😂😂😂پر از درد 
پاسخ :
خیلی 
Anne Shirley
۲۶ شهریور ۱۲:۴۹
همون عنوان خودش گویای کلی حرص بود :/ 😂 

تغییر چجوری؟ 
پاسخ :
داشتم منفجر میشم بخدا 

تغییر خوب در باب قالب و عنوان 
حوا ...
۲۶ شهریور ۱۵:۳۴
چه شود :)
پاسخ :
خوشمل شود :دی
morealess ..
۲۶ شهریور ۱۷:۱۹
من اون دختره رو اون بالا خیلی دوست دارم. تو قالب جدید نخواهد بود؟
پاسخ :
نمیدونم گفتم چارلی به سلیقه خودش بسازه
نار خاتون
۲۶ شهریور ۱۹:۰۴
خبرشون نمیاد متاسفانه:/
پاسخ :
همه دل پرها :))
دختری از جنس باد
۲۶ شهریور ۲۱:۰۷
اروووووم
پاسخ :
خخخ چشم چشم 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان