جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

خدا صبرتون بده!

۲ ۷
من وقتی گرسنه هستم اولش خل و چل میشم و خب باید بگم خدا صبرتون بده یک ماه اینجا و اینستا چرت و پرت تر از چرت و پرت می‌خونید
و تسلیت بیشتر به تارزان غیرتی که من رو باید تحمل کنه اونم به صورتی که اولش رسما رد دادم بعدش عصبیم و دوست دارم یکی رو بکشم!
با این حال فرا رسیدن ماه رمضان مبارک
BooM BooM
۱۷ ارديبهشت ۰۶:۴۱
دیروز هی داشتم این شعر رو می خوندم 
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت/ صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت :/
در همین حین بودم که عموم گفت: عمو جان واسه خوندن این شعر خیلی زوده :| یه یه ماهی صبر کن :)
منم تبریک میگم :)
پاسخ :
شما رو دور تند کار می‌کنید :))
ممنونم سلامت باشید 
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۷ ارديبهشت ۰۹:۵۷
سلام
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم

لطفا ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید
:)
پاسخ :
سلام
ممنونم سلامت باشید 
حاجت روا شید ان شاء الله 
. ℳƐĦƊℑ .
۱۷ ارديبهشت ۱۰:۰۱
D:
قبول باشه
پاسخ :
مرسی عزیزم کارهای خوب تو هم قبول باشن^__^ 
احسان ‍‍
۱۷ ارديبهشت ۱۰:۲۷
:)
بر  شما هم مبارک باشه.
پاسخ :
ممنون سلامت باشید 
سولویگ ...
۱۷ ارديبهشت ۱۰:۵۰
یعنی این قدر وحشتناک می‌شی؟ 🤦🏻‍♀️😂
پاسخ :
رد دادنم خیلی بده =)) یه چیز غیرقابل وصفیه
جناب منزوی
۱۷ ارديبهشت ۱۱:۱۱
من بی حوصله میشم
رمضان مبارک
پاسخ :
نه من زیادی شنگول میشم =)) بعد یهو عصبی میشم =))
ممنونم سلامت باشید 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان