جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

خسته و داغان و منتظر

۱ ۹
یک عدد دانشجوی خسته و لهیده هستم که انقدر داغون شده بود حتی اساتیدش دلشون براش کباب شد روز آخر! خدایی ترم دیگه اگر خواستم یک جوری واحد بگیرم که ۵ تا امتحان رو پشت هم بدم بگیرید منو بزنید. 
امتحاناتم به جز دوتاشون خیلی عالی بودن و راضیم ازشون و یکشنبه دوم یکی از امتحاناتی رو داشتم که ازش راضی نبودم بخاطر اینکه من شنبه‌اش هم امتحان داشتم و نرسیدم بخونمش و گفتم صبح میخونم ولی صبح روز امتحان یه کار اداری داشتم و لعنتیا اجازه ندادن جزوه‌امو ببرم تو و مجبورم کردن با کیفم بدم بره و بعدشم منو تا نیم ساعت مونده به امتحان علاف کردن و جا داره سجده شکر به جا بیارم که امتحان اون روز رو نیفتادم و ۱۴ شدم ولی خب دلم سوخت چون میشد راحت بیست بگیرم.
امتحان دومی هم سومین امتحان روز سوم تیر بود که دیگه واقعا مغزم داشت ارور میداد و نمیفهمیدم کی به کیه! نمره‌اش هم نیومده ببینم چه گندی زدم و خب بشدت نگرانم معدلم با مغز بیاد پایین...
الان نزدیک دو ماه شده که میرم باشگاه و با متد EMS ورزش میکنم و بسیار نتیجه گرفتم هم سایزم حسابی کم شده و شلواری که قبل باشگاه پام نمیرفت الان انقدری گشاد شده که تونستم زیرش شلوار ورزشیمم بپوشم و به غیر از این به جهت حرکتی عالی شدم البته عالی به نسبت خودم ولی میدونم که یه روزی میرسه میام میگم از نرمال جامعه بهترم در این حد امیدوارم به تلاش خودم و دلسوزی‌های مربیم.
استاد بیوشیمی من گفتن با من کار دارن بعد امتحانات الان دل تو دلم نیست بدونم چه کاری و بابتش ذوق و استرس دارم!
بشدت بابت اون کار اداری یکشنبه التماس دعا دارم دعا کنید جوابش مثبت باشه و خیلی هم زود بیاد.
MIS _REIHANE
۰۵ تیر ۲۰:۲۰
ایشالا کارت جوره عزیزم!
و اینکه چه متدیه این متد؟من به شدت بهش نیازمندم دو ما دیگه میخام برم دانشگا لااقل بتونم برم یه مانتو بخرم :| یه شلواری چیزی.تو داشنگا میبینی من رد میشم همه بم میگن بُشکه پشمالو
به نظر خودت چیکارت دارن؟؟
پاسخ :
ان شاء الله
=)))))) وااااااااایییییییی بشکه پشمالو :)) غلط کردن :/ هر کسی جسارت کرد بزنش :))
ببین این متد یه جور حالت درمانی داره در اصل
اما افراد سالمم میتونن استفاده کنن
روشش اینه اول که میری بهت لباس ورزشی میدن (میتونی خودتم لباس ببری ولی باید لباست حسابی آب جذب کنه)
بعد خیست میکنن بعد یه جلیقه تنت میکنن و برات بازو بند و اگر ساق پات چاق باشه ساق بند میبندن
بعد میری تو یه دستگاه تو اتاق هست که لباس رو یا به کمک یه وسیله بلوتوثی که به صورت کمربند بهت وصل میشه یا سیم وصل میکنن
بعد برات پالس الکتریکی میفرستن فرم پالس و زمانش بستگی داره به چند عامل
۱. ورزشت هوازی باشه یا قدرتی (همیشه اول و آخرش هوازی میدن که بدنت اصولی گرم و سرد شه فنا نری وسطش قدرتی که لاغر شی پالس هوازی تپ تپیه پالس قدرتی ۴ ثانیه یه سره رو ویبره‌ای بعد ۲ ثانیه استراحت داری البته این ۴ ثانیه و ۲ ثانیه بنا به توان تو و تشخیص مربیته و من مال خودمو گفتم)
۲. توانت توی تحمل پالس اولش با پالس کم شروع میکنن کم کم تا جایی که درد عجیب حس نکنی زیادش میکنن
کلا ۲۰ دقیقه ورزش میکنی ولی ازت حدود یک ساعت وقت میگیره تا لباس بپوشی و بری و ورزش کنی و بیای و لباسای خیسو در بیاری و اگه خواستی دوش بگیری و اینا میشه یه ساعت
طولانی مدت انجام دادنش مشکلی نداره یعنی میتونی یکسالم انجام بدی اماااا چندتا چیز رو باید رعایت کنی بین هر کلاست حداقل دو روز فاصله باشه و کمتر از دو جلسه در هفته نری خیلی که بری میتونی به سه جلسه برسونی ولی اولش حماقته و میتونه آسیب بزنه بهت اگه درد شدید داشتی باااااااااااااید بگی که سریع اصلاح شه حرکتت و اینکه اگه روزی درد بدی حس کردی حتما اون روز رنگ ادرارتو چک کن چون ممکنه به عضلاتت صدمه جدی زده باشی که در این صورت رنگ ادرارت عوض میشه و این خیلی بده چون هم عضله رو فنا دادی هم نری دکتر کلیه رو فنا میدی در چند روز :دی ولی به خودت فشار نیاری کاملا بی خطره
احتمالا برای تایپ چیزی یا انجام یه کار مشابه کمک لازم دارن ولی میتونه چیز دیگه هم باشه 
MIS _REIHANE
۰۵ تیر ۲۱:۴۱
دمپایی ابریم تو کوله پشتیمه.شترق! (:
مرسی که این همه نوشتی هولوجی!(هوهو+جلیست).چه ورزش جالبی تاحالا اصلا اسمشم نشنیده بودم و این روندی که توضیح دادی قطعا خیلی هزینه بر و زمان بره به همین دلیل به هیچ عنوان این طراف از این چیزا پیدا نمیشه.ولی خیلی جالب بود.خیلی.باید از نظر فیزیکی(physics) یه تفکری روش بکنم.خوشم اومد واقعا.
ایشالا که چیزای خیلی خوبیه.خیلی خیلی خوب!
پاسخ :
احسنت
خواهش میکنم عزیزم. آره ورزش باحالیه برای فضانوردهایی که دچار آتروفی عضلانی شده بودن ابداع شده و سریع جواب میده چون ورزش همراه با پالس باعث میشه حتی ریز عضله‌هاتم درگیر بشن
هزینه‌اش که واقعا زیاده هر ۲۴ جلسه ۱ میلیون و ۸۰۰ من چون سومین پکیجمه (قبلش دو تا ده تایی گرفته بودم) ۱ و ۶۰۰ میدم
توی خیلی از شهرها شعبه زدن‌ها اگه هزینه‌اش برات اوکیه یه تحقیق بکن سرچ کن ایکس بادی 
ان شاء الله
سولویگ .
۰۵ تیر ۲۲:۲۷
ایشالا که خیره بابا، نمره‌هه زودتر میاد بیرون می‌بینی اون قدرا هم بد نبوده.
استادتم امیدوارم باهات یه کار هیجان‌انگیز داشته باشه :) 
پاسخ :
ان شاء الله :* خدا از دهنت بشنوه عزیزم
حامد احمدی
۰۶ تیر ۰۱:۰۱
تصور کن ده سال بعد، گاهی گداری، یکهو حس می‌کنی امتحان داری، حدود یک ثانیه بهار فکرت بهت میگه نه، هیچ امتحانی نداری.. خودت خانم خودتی. و چند ثانیه یک چیزی مثل قند تو دلت آب میشه، و اصلا چاق کننده هم نیست.
پس، تا ده سال بعد.
پاسخ :
به به ^__^
فقط امیدوارم از اون بدبختا نشم که تز دکتراشون پیرشون میکنه :))
هاتف ..
۰۶ تیر ۰۸:۰۲
کارت اوکی میشه
برات انرزی مثبت میفرستم
پاسخ :
ان شاء الله
ممنونم
رهگذر ۳ (فرهاد)
۰۷ تیر ۱۹:۱۰
خوبه که با اراده به خواستت میرسی...
منم یکم وزن کم کردم، الان شلوارم باید چند شماره ریزتر با کمربند ببندم :| حس خوبی داره.

ان شاء الله کارت درست بشه...
پاسخ :
ممنون
رحیم فلاحتی
۰۸ تیر ۱۵:۱۴
سلام 

خدا قوت ! 

من هم روزی چندبار به سایت سرمی زنم تا دسته گل هام رو یکی یکی ببیم :)
پاسخ :
سلام

سلامت باشید

نمره‌ها رو نمیذارن که :))
جناب منزوی
۱۰ تیر ۱۴:۵۱
سلام
ان شاءالله درس هارو پاس کنید.
یکشنبه چطور بود؟
پاسخ :
سلام شکر خدا پاس شدن
خبر قطعیش باید بیاد تا بگم 
جناب قدح
۱۲ تیر ۲۰:۰۸
سلام :)
چخبر از امتحانا ؟
+ روزتون مبارک :)
پاسخ :
سلام
سلام میرسونن =))
خیلی ممنونم واقعا خوشحال شدم ^__^
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان